اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران خبر داد

گشایش اعتباری 1.6 میلیارد یورویی در 8 ماه گذشته/ پرداخت سهمیه سال گذشته بانک صنعت و معدن از صندوق توسعه ملی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در هشت ماهه گذشته، 1.6 میلیارد یورو گشایش اعتباری از سیستم بانکی و سوئیفت بین ایران و بانک تجارت اروپایی صورت گرفته است.

گشایش اعتباری 1.6 میلیارد یورویی در 8 ماه گذشته/ پرداخت سهمیه سال گذشته بانک صنعت و معدن از صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اشرف افخمی ظهر امروز در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: عمده رویکرد بانک صنعت و معدن، حمایت از بخش خصوصی است و افتخار می‌کنیم که بتوانیم قدمی برای کمک به بخش خصوصی برداریم.

افخمی افزود: 100 درصد تسهیلاتی که بانک صنعت و معدن به بخش پتروشیمی داده شده، مربوط به بخش خصوصی بوده و ارائه خدمت به بخش خصوصی رویکرد مهم بانک صنعت و معدن است.

وی با اشاره به دوران سخت تحریم بیان کرد: در روز نخست برجام 14 ال.سی باز کردیم و در هشت ماهه گذشته هم 1.6 میلیارد یورو گشایش اعتباری از سیستم بانکی و سوئیفت بین ایران و بانک تجارت اروپایی صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: پس از برجام 600 میلیون یورو صرفه‌جویی برای کشور توسط نظام بانکی صورت گرفته است و عزمی که در نظام بانکی برای کمک به صنایع شکل گرفت موجب شد تا شاهد وضعیت بهتری در صنایع باشیم.

افخمی با اشاره به قرارداد صندوق توسعه ملی با بانک‌ها برای اعطای تسهیلات گفت: بر اساس مذاکراتی که با مدیران صندوق توسعه ملی داشتیم، موافقت کردند سهمیه سال گذشته را که بانک صنعت و معدن دریافت نکرده به صورت متمم به سهمیه امسال اختصاص یابد و قرار است تا فردا این امر محقق شود.

افخمی با بیان اینکه آمادگی اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در استان بوشهر داریم، افزود: بانک صنعت و معدن در سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های آب‌شیرین کن همواره پیشتاز بوده و یک نمونه آن اجرای 100 هزار مترمکعب ظرفیت آب شیرین کن در استان هرمزگان است.

انتهای پیام/2255/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول