اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی

رئیس جدید اداره بهزیستی اقلید معرفی شد

در آیینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی علی پناهی و اکبر اسماعیلی‌فرد به عنوان رؤسای پیشین و جدید اداره بهزیستی اقلید تکریم و معرفی شدند.

رئیس جدید اداره بهزیستی اقلید معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، بعدازظهر امروز در آیینی که با حضور معاون توسعه و پیشگیری و نیز مسؤول دفتر بازرسی اداره کل بهزیستی استان فارس، فرماندار اقلید، مسؤولان شهرستانی و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد علیرضا پناهی پس از هشت سال خدمت تودیع و اکبر اسماعیلی فرد به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

در ابتدای این آیین فرماندار اقلید بابیان اینکه خدمت به مردم مسؤولیت خطیر و سعادت بزرگی است که نصیب هر فردی نمی‌شود، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به نیازمندان، محرومان، معلولان و ... موقعیت ویژه‌ای است که افتخار و شایستگی خاص می‌طلبد.

صادق کریمی به عملکرد خوب اداره بهزیستی اقلید در خدمت‌رسانی به مردم اشاره و از زحمات رئیس پیشین این اداره و تلاش کارکنان آن تقدیر کرد.

وی مردم را ولی‌نعمت و صاحبان اصلی مملکت خواند و بر لزوم همراهی، مساعدت و هماهنگی ادارات، مسؤولان و کارمندان و کارکنان در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به آنان و رفع کمبودها و موانع احتمالی پیشرفت و آسایش در جامعه تأکید کرد.

در ادامه معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان فارس با تأکید بر نقش تأثیرگذار مردم در امور مختلف اظهار داشت: مسؤولان برای خدمت به مردم و ادای حق واقعی آنان باید با تمام توان بکوشند.

محمودرضا عرب به تنوع و تعدد فعالیت بهزیستی اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی دنیا و خطر و تهدید آسیب‌های بسیار اجتماعی باید تمام مردم و مسؤولان دست در دست یکدیگر در راستای پیشگیری از این آسیب‌ها بکوشند چراکه تحقق این هدف مهم و بزرگ تنها با همت بهزیستی با توجه به منابع و امکانات محدود امکان‌پذیر نیست.

در ادامه رئیس پیشین اداره بهزیستی اقلید با تقدیر از همراهی و همگامی تمام مسؤولان شهرستانی با اداره بهزیستی این شهرستان، به پویایی و عملکرد مؤثر این اداره اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه عملکرد مثبت و مؤثر هر اداره در گرو مسئولیت‌پذیری، انسجام و همت و تلاش کارکنان آن اداره است، از زحمات کارکنان اداره بهزیستی اقلید در خدمت بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان تقدیر می‌کنم.

علی پناهی تکریم ارباب‌رجوع و حفظ شخصیت افراد را از اصول و سرلوحه کار اداره بهزیستی اقلید عنوان کرد و بیان داشت: در حوزه‌های توان‌بخشی، حراست و بازرسی، امور اجتماعی، اشتغال، مسکن و... فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

در پایان اکبر اسماعیلی فرد، رئیس جدید اداره بهزیستی اقلید اجرای برنامه cb، ارتقای سطح بهزیستی و توسعه فعالیت‌های مختلف، استفاده از مشارکت سازمان‌ها و ادارات مختلف، همکاران باتجربه و ...، اجرای آموزش‌های لازم برای ارتقای کیفی وظایف، جذب مشارکت در جنبه‌های مالی و معنوی، توانمندسازی، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و... را ازجمله برنامه‌های عملکردی خود عنوان کرد و حمایت و همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی و کارکنان اداره بهزیستی در راستای تحقق این اهداف را خواستار شد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از مراکز و ادارات مختلف از زحمات هشت‌ساله علی پناهی در اداره بهزیستی اقلید تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول