اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا:

بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می‌کند

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می‌کند.

بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام محمد‌هادی بهشتی‌پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: امروز ایران با وجود توطئه‌های بی‌شمار دشمنان، از امن‌ترین کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور به برکت اهل بیت و جان‌فشانی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا به موضوع اربعین و تأثیر آن در بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان ایلام اشاره کرد و گفت: امروز شما در استانی مشغول خدمت هستید که گرد و غبار زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) بر شما مزین می‌شود و این نعمتی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

وی دین‌داری و بصیرت را عامل رسیدن به مقصود و هدف متعال عنوان کرد و گفت: استفاده صحیح و درست از برنامه‌های دینی باعث رسیدن انسان به کمال و سعادت است.

بهشتی‌پور با اشاره به اینکه بصیرت‌افزایی و نظارت بر اعمال و رفتار، از نکات مهمی است که باید انجام گیرد تا مسیر درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود، تصریح کرد: پلیس با آگاهی و بصیرت افزایی کامل می‌تواند در مأموریت‌های خود از جمله برقراری امنیت و برخورد مجرمان از درک بیشتری برخوردار باشد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا، دوره‌های بصیرت را عامل اصلی در جلوگیری و ریزش کارکنان دانست که آنها را از انحراف و خطر حفظ می‌کند.

*اربعین بازتابی بین‌المللی دارد

در ادامه این جلسه، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اربعین بازتابی بین‌المللی خواهد داشت که چشم همه دنیا به نحوه برگزاری آن است.

وی با بیان اینکه مردم ایلام ولایتمداری خود را در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند، افزود: در دوران دفاع مقدس استان ایلام حدود 3 هزار شهید به انقلاب و آرمان‌های امام (ره) اهدا کرده است.

یاری به نقش روحانیت مبارز استان و در رأس آن آیت‌الله حیدری‌ایلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت مبارز استان به عنوان سفیران امام افتخارآفرین و نقش بسزایی داشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام شاخص‌های امنیت در استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رضایت‌مندی مردم، مسؤولان و بازرسی‌های میدانی ناجا خود گواه این مطلب است.

سردار یاری مهم‌ترین مأموریت پیش روی پلیس را مأموریت ملی اربعین عنوان کرد و گفت: برنامه اربعین بازتاب داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد و برای تمام کشورها از جمله آل سعود و اسرائیل مهم است.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: پلیس استان آمادگی کامل را دارد که امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) را به نحو مطلوب فراهم کند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمن جوشقانی در مدت تصدی ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تقدیر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن محتشمی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/2246/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول