اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد

برگزاری مانور آمادگی تجهیزات و منابع انسانی در فرودگاه رشت

مدیرکل فرودگاه گیلان از برگزاری مانور آمادگی تجهیزات و منابع انسانی در محوطه فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد.

برگزاری مانور آمادگی تجهیزات و منابع انسانی در فرودگاه رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا کریم‌آقایی عصر امروز در کمیته عملیات برفروبی فرودگاه رشت اظهار کرد: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی و آمادگی واحدهای مربوطه برای عملیات برفروبی در مواقع بارش احتمالی برف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در مواقع بارش برف براساس اولویت‌بندی، عملیات برف‌روبی در فرودگاه رشت انجام می‌شود، افزود: امکانات و تجهیزات اداره‌ کل فرودگاه گیلان مثبت است.

مدیرکل فرودگاه گیلان پیش‌بینی قبل از آغاز سرمای زمستانه را از موارد مهم ذکر کرد و گفت: تجهیزات خودرو، منابع انسانی و پشتیبانی در زمان بارش برف باید قبل از آغاز سرمای زمستانه انجام شود.

وی از برگزاری مانور آمادگی تجهیزات و منابع انسانی برای آمادگی برای عملیات برفروبی در محوطه فرودگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

کریم‌آقایی سطوح پروازی را اولویت نخست در زمان برفروبی احتمالی عنوان کرد و گفت: دسترسی به سیستم‌های کمک‌ناوبری در اولویت بعدی است.

به گفته وی، جاده حفاظتی، مسیر تردد مسافران ورودی و خروجی به فرودگاه و پارکینگ خودرو جزو اولویت‌های بعدی فرودگاه سردار جنگل رشت در هنگام برفروبی قرار دارد.

انتهای پیام/2300/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول