اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین:

تعداد اشتغال تعهدی قزوین بیش از 3 هزار مورد است/ بازارچه‌های موقت و دائمی در روستاها ایجاد شود

فرماندار قزوین گفت: تعداد اشتغال تعهدی شهرستان قزوین در سال جاری 3 هزار و 889 مورد بوده است که در 6 ماهه نخست امسال 2 هزار و 711 مورد آن که معادل 69.7 درصد بوده، تحقق یافته که درصد قابل قبولی است.

تعداد اشتغال تعهدی قزوین بیش از 3 هزار مورد است/ بازارچه‌های موقت و دائمی در روستاها ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی موسوی در هفتمین کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین که امشب در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قزوین در سال 95 چهار جلسه تشکیل داده و همچنین چهار جلسه کارگروه‌های فرعی هم داشته است.

وی با بیان اینکه 27 مصوبه در این جلسات تصویب شده که تعدادی از آن‌ها اجرایی و تعدادی هم در حال اجرا است، ادامه داد: موظف شدن بخشداران به جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی ظرفیت‌های روستاها در زمینه ایجاد اشتغال، ایجاد بازارچه‌های موقت و دائمی برای فروش تولیدات روستایی که پایلوت آن در الموت شرقی اجرا شده و در بخش طارم سفلی و کوهین هم در حال پیگیری است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: شناسایی ساختمان‌های دولتی بلااستفاده برای استفاده، از سوی کارگاه‌های تولیدی و طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی که کارگروهی برای دریافت تسهیلات آنان تشکیل شده از اقدامات صورت گرفته است.

موسوی یادآور شد: تعداد اشتغال تعهدی شهرستان قزوین در سال جاری 3 هزار و 889 مورد بوده است که در 6 ماهه نخست امسال 2 هزار و 711 مورد آن که معادل 69.7 درصد بوده، تحقق یافته که درصد قابل قبولی است.

وی با بیان اینکه چهار حوزه اشتغال خصوصی در شهرستان قزوین فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: کاریابی کارسان 625 مورد ثبت‌نام داشته که 68 مورد آن را برای کار معرفی و کاریابی آتیه 2 هزار و 509 ثبت‌نام داشته که 629 مورد آن را برای کار معرفی کرده است.

فرماندار قزوین یادآور شد: کاریابی پیش‌کاریاب هم 616 مورد معرفی از 897 ثبت‌نام داشته و کاریابی کارستان هم 697 ثبت‌نام و 632 مورد آن را برای کار معرفی کرده است.

انتهای پیام/77027/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول