اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس عنوان کرد

پیگیری تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در فارس

استاندار فارس گفت: تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در این استان پیگیری می‌شود.

پیگیری تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت رونق صنعت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سید محمد افشانی عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان که با حضور برخی از مدیران کل استانی و صنعتگران جهرمی برگزار شد با ابراز خشنودی از حضور در جمع صنعتگران اظهار داشت داشت: امروز دولت عزم خود را برای خروج از رکود جزم کرده و فاصله معناداری تا روزهای تحویل دولت گرفته‌ایم و این دولت با پایین آوردن تورم و بالا بردن رشد اقتصادی کشور در سه سال گذشته کار بزرگی را انجام داده است.

افشانی افزود: امروز دولت با صادرات بیش از 2 میلیون بشکه نفت سهم خود را در بازار جهانی تثبیت کرده که در کنار حل مشکل بیمه نفت‌کش‌ها در منطقه بسیار مهم و استراتژیک بوده است.

استاندار فارس با اشاره به حرکت فارس به سمت محقق شدن اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امسال با تلاش مراکز علمی در این استان بیش از 38 طرح دانش‌بنیان را در معاونت علمی ریاست جمهوری به تصویب رسانده‌ایم و امید داریم جهرم نیز با بنیه قوی علمی که دارد در این مسیر گام‌های مؤثر و بلندی را بردارد.

وی در ادامه با ارائه آماری از صادرات در این استان گفت: امسال 32 درصد ارزش صادرات در فارس نسبت به 6 ماه مشابه سال گذشته افزایش داشته‌ایم که این میزان ازلحاظ وزنی چیزی نزدیک به 80 درصد رشد را نشان می‌دهد.

استاندار فارس از حمایت ویژه و نامحدود دولت در تغییر الگوی کشت نیز در این استان خبر داد و گفت: در زمینه حرکت به سمت کشت‌های گلخانه‌ای هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم و این تسهیلات را برای صنایعی که بیش از 60 درصد پیشرفت داشته‌اند نیز پیگیری کرده‌ایم و دولت در این مورد هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

استاندار فارس در پایان خواستار حمایت دولت از صنایع کوچک و متوسط این استان شد و بیان داشت: سعی کرده‌ایم با تشکیل کارگروه‌های اقتصادی در این استان موانع تولید را کنار بزنیم و تا حدودی نیز به این مهم دست ‌یافته‌ایم.

انتهای پیام/2448/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول