اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری های استاندار هرمزگان

مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد تفکیک شد

با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار هرمزگان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد تفکیک شد.

مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد تفکیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در خصوص تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد عنوان کرد: با پیگیری‌ها و حمایت‌های همه جانبه استاندار هرمزگان در راستای احقاق حقوق مردم شهرستان پارسیان و تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر این شهرستان از شهرستان لامرد استان فارس، با دستور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) این اقدام مهم صورت گرفت.

حسن شاهرخی ادامه داد: بر این اساس تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد در هیات عامل ایمیدرو مصوب و دستور ثبت شرکت مستقل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز صادر شد.

وی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان را ظرفیت مهمی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در غرب هرمزگان بر شمرد و تصریح کرد: با تفکیک مدیریت این منطقه شاهد بهبود روند اجرای پروژه ها و توسعه هر چه بیشتر این منطقه خواهیم بود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار هرمزگان در این راستا قدردانی کرد و توضیح داد: این موفقیت مرهون حمایت‌های استاندار هرمزگان است که دستاوردهای بسیاری برای مرزنشینان غیور هرمزگان خواهد داشت.

انتهای پیام/3264/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول