اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رنجبرزاده در گفت‌وگو با فارس:

نامه معرفی وزرا بدون برنامه آنها به مجلس ارسال شده/ نمی‌توانیم بدون پیوست برنامه اعلام وصول کنیم

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: نامه معرفی وزرای پیشنهادی بدون برنامه آنها به مجلس ارائه شده است و ما طبق قانون نمی‌توانیم به این شکل و بدون پیوست برنامه‌ها وصول آن را در مجلس اعلام کنیم.

نامه معرفی وزرا بدون برنامه آنها به مجلس ارسال شده/ نمی‌توانیم بدون پیوست برنامه اعلام وصول کنیم

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس‌جمهور گفت: وقتی که وزرا به مجلس معرفی می‌شوند باید برنامه وزرای پیشنهادی نیز به نامه معرفی پیوست شود.

وی ادامه داد: اما امروز تنها اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس ارسال شده بود و شرح وظیفه و مشخصات وزرای مربوطه به نامه پیوست نشده بود و به همین خاطر با وجود زمان کافی نامه معرفی وزرا اعلام وصول نشد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: به دلیل عدم وجود پیوست برنامه وزرا به نامه معرفی آنها به مجلس ما صبر کردیم تا دولت ظرف امروز و فردا برنامه های وزرا را به مجلس ارسال کند تا ما در جلسه روز سه شنبه چهارم آبان ماه نامه را اعلام وصول کنیم.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: ما باید شرح وضعیت و برنامه وزرا بین نمایندگان توزیع کنیم تا طبق آن در جلسه رای اعتماد تصمیم گرفته و رای بدهند و طبق قانون تا زمانی که این برنامه‌ها پیوست نشده و به مجلس ارسال نشود ما نمی‌توانیم نامه معرفی وزرا را اعلام وصول کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول