اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز:

بیش از 500 روحانی عضو کانون طلاب جوانان هلال احمر اهواز می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: با تفاهم صورت گرفته میان جمعیت هلال احمر اهواز و مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان بیش از 500 طلبه جوان حوزه‌های سفیران هدایت به ضمن عضویت در جمعیت هلال احمر برای امداد‌رسانی در حوادث آموزش می‌بینند.

بیش از 500 روحانی عضو کانون طلاب جوانان هلال احمر اهواز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید فتح اله هاشم‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جلسه هماهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه استان خوزستان و رئیس جمعیت هلال احمر اهواز با هدف جذب، آموزش و سازماندهی بیش از 500 طلبه مدارس علمیه سفیران هدایت در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

وی حضور طلاب را در فعالیت‌های فرهنگی، بشر دوستانه و امدادی جمعیت هلال احمر بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: طلاب عضو کانون با حضور در کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و دوره‌های تخصصی جمعیت آموزش‌های لازم برای کمک به مردم در حوادث را فرا می‌گیرند و برای پاسخ‌گویی به آسیب دیدگان حوادث آماده می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز افزود: مهم‌ترین گروه مرجع در روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر‌ها روحانیون هستند که با حضورشان در ساعات اولیه حادثه علاوه بر کمک در تدفین شرعی و سریع اموات نقش بسیار موثری در تسکین آلام روحی بازماندگان و ایجاد آرامش در آنها دارند.

وی اضافه کرد: این افراد در شرایط عادی نیز با حضور در در فعالیت‌های مختلف جمعیت هلال احمر اعم از شرکت در اردوهای جهادی با طرح مباحث اعتقادی و عقیدتی، پاسخگویی به سوالات شرعی، برپایی محافل انس با قرآن و سایر مراسم معنوی نقش ارزنده‌ای در عمق بخشی به فعالیت‌های جمعیت دارند.

انتهای پیام/72026/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول