اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب خبر داد

کشف 108 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بناب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از کشف 108 کیلوگرم مواد مخدر در نیمه نخست در این شهرستان خبر داد.

کشف 108 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رمضان اللهوردیان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب که با حضور سردار محمدعلی نصرتی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی تشکیل یافته بود، اظهار داشت: در 6 ماهه گذشته سال جاری بیش از 108 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده که جا دارد از همکاری نیروهای سپاه و اداره اطلاعات که در کشف و متلاشی کردن باندهای مواد مخدر با نیروی انتظامی همکاری کرده‌اند به‌ویژه اداره اطلاعات تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در 6 ماهه گذشته سال‌جاری افزود: پاکسازی نقاط آلوده جزو اولویت و مأموریت نیروی انتظامی بناب است.

الهوردیان تصریح کرد: با تلاش عوامل نیروی انتظامی خوشبختانه تمام معتادان تابلودار از سطح شهرستان جمع آوری شدند و همکاران بنده این طرح را بطور روزانه بررسی و انجام می‌دهند.

این افسر انتظامی خاطرنشان کرد: در کنار برخورد با قاچاقچیان آموزش نیز جزو برنامه‌های نیروی انتظامی بناب بوده و طی 6 ماهه گذشته 84 جلسه آموزش توسط عوامل این نیرو برای طبقات مختلف جامعه تشکیل یافته است.

به گفته اللهوردیان، در این کلاس‌های آموزشی 3 هزار و 474 نفر شرکت کرده اند ضمن آنکه در طی این مدت تعداد 10 هزار برگ بروشور نیز در ارتباط با مواد مخدر در سطح شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/60004/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول