اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مردم کهگیلویه با مأموران سرشماری همکاری داشته باشند

فرماندار کهگیلویه گفت: مردم کهگیلویه با مأموران سرشماری همکاری داشته باشند.

مردم کهگیلویه با مأموران سرشماری همکاری داشته باشند

علی پوزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مأموران سرشماری با لباس فرم و دارای کارت شناسایی هستند، افزود: مردم هوشیار باشند و اطلاعات خود را در اختیار مأموران قلابی قرار دهند.

پوزش افزود: از مردم تقاضا داریم اطلاعیه و هشدارهای ستاد سرشماری و نیروی انتظامی درباره احتمال سوء استفاده در این مرحله را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اتمام مرحله اینترنتی سرشماری گفت: خانوارهایی که به این شیوه اطلاعات خود را در سامانه سرشماری به ثبت نرسانده‌اند تا 28 آبان فرصت دارند با مراجعه مأموران حضوری اطلاعات خود را تکمیل و ثبت کنند.

فرماندار کهگیلویه سرشماری را یکی از ملاک‌ها برای برنامه‌ریزی دانست و تأکید کرد: ارائه آمار صحیح در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی چه در شهرستان یا در سطح کلان تأثیر بسزایی دارد.

وی به درصد مشارکت مردم در نامنویسی اینترنتی این رویداد مهم اشاره و ضمن تقدیر از همکاری مردم شهرستان میزان مشارکت کهگیلویه در این مرحله را 61 درصد اعلام کرد.

پوزش عنوان کرد: از مأموران سرشماری می‌خواهیم که با متانت و خوش‌رویی با مردم برخورد داشته باشند و مردم نیز همکاری لازم را در ثبت حضوری اطلاعات نفوس و مسکن به عمل آورند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه تأکید کرد:انتظار می‌رود مردم شهرستان ضمن همکاری با مأمورانی که با ارائه کارت شناسایی و پوشش مشخص خود را معرفی می‌کنند اطلاعات خواسته شده را برای تصمیم‌گیری مدیریتی در اختیار آن‌ها قرار دهند.

پوزش تبیین کرد: چنانچه با افرادی که برای سایر مقاصد و بدون مشخصات ذکر شده مواجه شدند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

فرماندار کهگیلویه توضیح داد: 28 مأمور سرشماری و پنج نفر کارشناس فنی کار نامنویسی حضوری سرشماری نفوس و مسکن را در شهرستان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/82016/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول