اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمان

مانور پدافند غیر عامل در مدارس ریگان اجرایی شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مانور پدافند غیر عامل در مدارس شهرستان ریگان اجرا شد.

مانور پدافند غیر عامل در مدارس ریگان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مانور پدافند غیر عامل با موفقیت در مدارس شهرستان ریگان اجرا شد.

محمدمحسن بیگی در این مراسم اظهار داشت: پدافند غیر عامل مصون‎سازی جامعه و سرمایه‎های آن در مقابل خطرهایی است که ما را تهدید می‎کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدارس بهترین مکان‎ها برای برگزاری این مانورها هستند، افزود: پدافند غیر عامل جامعه را در برابر حواث و بلایا حفاظت می‎کند.

فرماندار ریگان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی پدافند غیر عامل تأمین امنیت و سلامت کشور است، اظهار داشت: تحقق اصول و راهبردهای پدافند غیر عامل به توجه و مراقبت‎های مدیران دستگاه‎های اجرایی نیاز دارد.

امین باقری عنوان کرد: پدافند غیر عامل به مجموعه اقدام‎ها و تدبیرهایی گفته می‎شود که بدون استفاده از سلاح و مراقبت‎های نظامی موجب کاهش آسیب‎پذیری و خسارت و همچنین پایداری کشور در زمان بحران‎ها شود.

به گزارش فارس، در مانور پدافند غیر عامل جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت، اورژانس و آتش‎نشانی آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/80014/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول