اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

آخرین وضعیت تخفیف هزینه‌های انشعاب برق در آذربایجان غربی تشریح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: آخرین وضعیت تخفیف هزینه‌های انشعاب برق استان تشریح شد.

آخرین وضعیت تخفیف هزینه‌های انشعاب برق در آذربایجان غربی تشریح شد

اکبر حسن‌بگلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام مساجد، گلزار و یادمان شهدا، مددجویان کمیته­ امداد و بهزیستی، تهویه و روشنایی تونل­ها، چراغ‌­های ویژه نقاط مه‌­گیر، چراغ­‌های چشمک­زن در طول راه­‌های استان و جانبازان با درصد جانبازی 25درصد و بالاتر، آزادگان و خانواده شهدا، اسرا و مفقودالاثرها از تخفیف هزینه‌های انشعاب در سال جاری معاف هستند.

وی با اشاره به سقف قدرت معافیت در مسجد، تصریح کرد: سقف قدرت معافیت در مساجد تا 25 آمپر بوده و بخش‌­های جانبی غیرمتعارف از جمله مراکز تجاری مربوطه نمی­‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: معافیت هزینه برقراری انشعاب مذکور در حد قدرت متعارف (برای مناطق غیرگرمسیر 25 آمپر تک‌فاز و برای مناطق گرمسیر 25 آمپر سه فاز) است.

این مسؤول یادآور شد: در موارد استثنایی که نیاز به انشعاب برق بیش از میزان متعارف در ماجد باشد، واگذاری آن با تصویب هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق بلامانع بوده و لازم است در تعیین قدرت مورد نیاز انشعاب‌های مذکور گزارش توجیهی متقاضیان بررسی و حداکثر امکان مدیریت مصرف در نظر گرفته شود.

حسن‌بگلو اعلام کرد: در گلزار و یادمان شهدا در تعیین قدرت مورد نیاز باید انرژی مورد نیاز متعارف و حداکثر امکان مدیریت مصرف در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: این معافیت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، نیز با ارائه معرفی نامه از نهادها فوق برای یکبار و یک انشعاب مسکونی مطابق الگوی مصرف حداکثر تا سقف 25 آمپر تک‌‌فاز برای مناطق غیر گرمسیر و 25 آمپر سه ­فاز برای مناطق گرمسیر است.

این مسؤول یادآور شد: جانبازان با درصد جانبازی 25 درصد و بالاتر، آزادگان و هر یک از اعضای خانواده شهدا، اسرا و مفقودالاثرها (شامل همسر، فرزندان و والدین) معرفی شده از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای یک­بار و یک واحد مسکونی تا حد کنتور 25 آمپر تک‌فاز در مناطق غیر گرمسیر و برای مناطق گرمسیر 25 آمپر سه­ فاز (مازاد به عهده متقاضی) معاف هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مشترکین خانگی جانباز 25 درصد و فرزندان شهدا تا مصرف 80 کیلووات ساعت در ماه، بیماران صعب‌العلاج خانگی از 30درصد بهای برق مصرفی معاف هستند.

انتهای پیام/61001/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول