اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان ایجرود:

5 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در ایجرود پرداخت شد

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان ایجرود گفت: از آغاز سال جاری تاکنون تسهیلاتی بالغ بر 5 میلیارد ریال در قالب وام‎های خوداشتغالی در شهرستان پرداخت شده است.

5 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در ایجرود پرداخت شد

جمشید مقدم‌پناه امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات زیادی توسط صندوق کارآفرینی امید طی سال جاری در سطح شهرستان ایجرود انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 2 میلیارد و 390 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان در شهرستان ایجرود پرداخت شده و بخشی از این اعتبار هم پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان ایجرود با بیان اینکه طرح احداث بازارچه شهری در شهرستان ایجرود به تصویب رسیده است، تصریح کرد: این بازارچه شهری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید شهرستان احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از آغاز سال جاری تاکنون تسهیلاتی هم در زمینه طرح‎های خوداشتغالی به متقاضیان از طریق صندوق کارآفرینی امید شهرستان ایجرود پرداخت شده، افزود: بخشی از این تسهیلات هم در حال پرداخت است.

مقدم‌پناه میزان تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخت طرح‎های خود اشتغالی را از آغاز سال جاری تاکنون در سطح شهرستان ایجرود 5 میلیارد و 720 میلیون ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: از آغاز سال جاری تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل طرح‎های کارفرمایی به متقاضیان این وام‎ها پرداخت شده و بخشی از آن نیز در حال پرداخت است.

انتهای پیام/73006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول