اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان:

تغییر نگرش دانشجویان نسبت به حضور والدین در دانشگاه ضروری است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه نظارت و تربیت خانواده از فرزندان مختص دوره خاصی از تحصیل نیست، گفت: تغییر نگرش دانشجویان نسبت به حضور والدین در دانشگاه ضروری به نظر می‌رسد.

تغییر نگرش دانشجویان نسبت به حضور والدین در دانشگاه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی ظهر امروز در چهارمین کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان در دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: با توجه به تأثیرگذاری خانواده در تربیت فرزندان خصوصاً در مقاطع ابتدایی تحصیل، انتظار می‌رود این نقش مؤثر در سنین جوانی و مقاطع تحصیلی دانشگاهی حفظ شود.

وی با بیان اینکه نظارت و تربیت خانواده از فرزندان مختص دوره خاصی از تحصیل نیست، افزود: تغییر نگرش دانشجویان نسبت به حضور والدین در دانشگاه ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: در بعضی از مواقع مشاهده می‌شود که جوانان با اینکه در خانواده‌ای مذهبی و فرهنگی رشد کرده‌اند، پس از ورود به مقاطع دانشگاهی، تغییرات نگرشی شدید و حتی حادی نسبت به گذشته پیدا می‌کنند که یکی از علل آن کم شدن و یا عدم نظارت خانواده در این برهه از تحصیل فرزندان است.

در ادامه اعضای جلسه به بحث پیرامون نقاط ضعف و قوت طرح ارتباط اولیا با دانشگاه پرداخته شد و مباحثی همچون تأسیس و فعال‌سازی مراکز مشاوره، فرهنگ‌سازی در خصوص ارتباط بین دانشجو و خانواده، ارتباط مطبوعاتی با خانواده‌ها و انعکاس وضعیت عمومی دانشجویان به اولیا، تشکیل اردوهای مختلط والدین و دانشجویان، تشکیل «روز باز» دانشگاه با هدف آشنایی خانواده‌ها با مباحث آموزشی، دانشجویی و پژوهشی و چاپ نشریات مرتبط با حوزه خانواده و دانشجو مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/89003/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول