اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رزمایش پدافند غیرعامل دانش‌آموزی در آبیک

فارس از رزمایش دانش‌آموزی پدافند غیرعامل دانش‌آموزی در هنرستان پسرانه فنی شهدای شهر آبیک گزارش می‌دهد.

رزمایش پدافند غیرعامل دانش‌آموزی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان «مصون‌سازی سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملی» رزمایش دانش‌آموزی پدافند غیرعامل دانش‌آموزی در هنرستان پسرانه فنی شهدا شهر آبیک برگزار شد.

در این رزمایش علی رحمانی فرماندار آبیک، مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهر آبیک، عباس‌علی زارعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده آبیک، رئیس و اعضای شورای شهر آبیک و جمعی از مسؤولان این شهرستان حضور داشتند.

رزمایش پدافند غیرعامل با رویکرد مقابله با زلزله در هنرستان فنی شهدا شهر آبیک برگزار شد که پیش از اجرای رزمایش، دانش‌آموزان در کلاس‌ها مستقر شدند که با به صدا آمدن آژیر خطر آمبولانس، در حیاط مدرسه حضور یافتند.

در این رزمایش دستگاه‌های امدادی شهرستان آبیک از سپاه ناحیه امام صادق(ع)، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک، نیروی انتظامی و جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک حضور داشتند.

به گزارش فارس، در این رزمایش دانش‌آموزان امدادگر به سراغ دانش‌آموزان صدمه دیده از زلزله فرضی شتافتند و به کمک عوامل امدادی شهرستان آبیک، با آمبولانس نسبت به حمل مصدومان اقدام کرده و آنان را به مکان‌های تعیین شده در حیاط هنرستان منتقل کردند.

برخی از دانش‌آموزان مصدوم در زلزله فرضی از سوی دانش‌آموزان امدادگر به چادر جمعیت هلال‌احمر منتقل شدند.

در پایان این رزمایش، بیانیه‌ای از سوی یکی از دانش‌آموزان قرائت شد که در بخشی از آن مقام معظم رهبری در فرمایشی فرموده بودند، «دفاع جزیی از هویت یک ملت زنده است، هر ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست و هر ملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست».

انتهای پیام/77006/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول