اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

دولت از طرح‌های کاهش مصرف آب و تقویت کشاورزی حمایت می‌کند

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌هایی که به صرفه‌جویی در مصرف آب و تقویت بخش کشاورزی و اقتصاد مقاومتی کند، مورد حمایت و تایید دولت قرار می‌گیرد.

دولت از طرح‌های کاهش مصرف آب و تقویت کشاورزی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان با بیان اینکه نشست‌های این شورا باید هدفمند و منجر به نتیجه شود، اظهار داشت: مصوبات این شورا به مرکز نیز ارسال و در شورای ملی آب در مورد آن بحث می‌شود که می‌تواند به سود استان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سالانه بین 400 تا 500 میلیون مترمکعب روان آب ناشی از بارندگی‌ها در استان به هدر می‌رود، افزود: در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور این موضوع را به وی گزارش دادیم، کما اینکه به دنبال راه‌هایی هستیم که این میزان روان آب را مهار کنیم.

استاندار هرمزگان به طرح ایجاد شهرک گلخانه‌ای یک‌هزار هکتاری در هرمزگان و انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور اشاره کرد و بیان داشت: از این گونه طرح‌ها در حد توان حمایت می‌کنیم چون بهترین روش‌ اجرای اقتصاد مقاومتی حمایت از اینگونه طرح‌ها است.

جادری اضافه کرد: طرح‌هایی که به صرفه‌جویی در مصرف آب و تقویت بخش کشاورزی و اقتصاد مقاومتی کند، مورد حمایت و تایید دولت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/3264/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول