اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:

ناجا آماده استقبال از زوار اربعین حسینی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: ناجا آماده استقبال از زوار اربعین حسینی است.

ناجا آماده استقبال از زوار اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا نظری ظهر امروز در جمع شماری از اهالی رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام به عنوان مسؤول کمیته فرهنگی اربعین حسینی در ناجا از سوی فرمانده انتظامی استان ایلام منصوب شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تاکنون نیز چندین جلسه پیرامون فعالیت‌های فرهنگی ارائه در مراسم اربعین حسینی در ناجا با حضور مسؤولان امر برگزار شده است.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی اربعین حسینی در ناجا تلاش دارد که با ارتباط گیری با اهالی رسانه در استان ایلام زمینه انتشار و انعکاس این رویداد بزرگ را فراهم کند و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

این مسؤول اضافه کرد: ارتباط با سازمان‌های دولتی در راستای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین حسینی در ناجا بوده که در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده و جلساتی با سازمان‌ تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و ... برگزار شده است.

نظری تصریح کرد: در حوزه درون سازمانی نیز تلاش شده با سایر کمیته‌های تشکیل شده ارتباط برقرار کرده و تلاش شود تا این مراسم بزرگ و پرشور با نظم و امنیت مطلوبی برپا شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: فرمانده انتظامی استان ایلام فرمانده میدان اجرای مراسم اربعین حسینی در استان بوده و باید در حوزه‌های فرهنگی و جنگ نرم این کار به نحویی اجرایی شود تا زوار بتوانند به سهولت از مسیر ایلام تردد کنند.

وی ادامه داد: در این راستا با همفکری و همکاری با اهالی رسانه استان ایلام توفیقاتی حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول