اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی مرکز آموزشی علمی کاربردی ورزش و جوانان در زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان، مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان را راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی مرکز آموزشی علمی کاربردی ورزش و جوانان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا پیرایش عصر امروز در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اساتید و رؤسای دانشگاه‌های استان زنجان برای علمی کردن ورزش که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل مراکز علمی با ورزش در رویکرد علمی کردن ورزش بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: تعامل بین ورزش و دانشگاه، نباید به یک جلسه ختم شده و باید از قابلیت یکدیگر برای ایجاد جسم سالم برای پیشبرد فعالیت علمی بهره برد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف علمی نیاز به یک جسم سالم است، گفت: پیشنهاد می‌شود این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار و در همین راستا دانشگاه علمی کاربردی آمادگی برگزاری دومین جلسه علمی کردن ورزش را دارد.

پیرایش با اشاره به اینکه چالش‌ها را باید علمی نقد و بررسی کرد، اضافه کرد: توسعه و بهبود اخلاق ورزشی باید مد نظر قرار گرفته و باید از همه زمینه‎‌‌ها برای جلوگیری از بروز ناهنجاری در جامعه استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه این بحث نیاز به آسیب‌شناسی جدی دارد، اظهار کرد: باید از بدو کودکی موضوعات ارزشی و فرهنگی به افراد آموزش داده شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان بر کاهش هزینه‌ها برای حضور و استقبال بیشتر جوانان و مردم از ورزش تاکید کرد و افزود: بر این اساس لازم است به طرق مختلف کشش‌پذیری و خدمات بیشتری در راستای جذب جامعه به ورزش صورت بگیرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره بر ضرورت تربیت مربیان در ورزش استان ابراز کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به همت مدیرکل ورزش و جوانان استان، مرکز آموزشی علمی کاربردی ورزش و جوانان را راه‌اندازی کرده و تربیت مربیان در رشته‌های مختلف در این مرکز انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه در این مرکز چندین رشته در بخش کاردانی و کارشناسی و تربیت مربیان وجود دارد، افزود: باید با تدوین برنامه منسجم برای ورزش همگانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نسبت به همگانی کردن ورزش و اقبال عمومی اهتمام کرد.

پیرایش ادامه داد: انجام ورزش همگانی به صورت مستمر در سلامتی مردم و جامعه بسیار موثر است.

وی در پایین تاکید کرد: نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ورزش باید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان انجام شود.

انتهای پیام/2308/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول