اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان:

روند صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می‌شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه‌های برگزارکنندگان است.

روند صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می‌شود

‎به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جوروند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: بنده خود نویسنده هستم و اطلاع کاملی از مجموع تالیفات ناشران بومی در استان دارم.

وی با تاکید بر خرید کتاب از نویسندگان بومی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری تصریح کرد: خرید کتاب از ناشران بومی سبب خواهد شد به نحوی از چاپ و نشر کتاب در استان حمایت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به شبهاتی مبنی بر روند طولانی شدن گرفتن مجوز برگزاری برخی کنسرت‌ها در داخل استان متذکر شد: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می‌شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه‌های برگزارکنندگان است.

جوروند با بیان اینکه شرکت‎های برگزارکننده موسیقی و کنسرت شرکت‎هایی متخصص هستند و تنها از طریق این شرکت تقاضای برگزاری کنسرت امکان دارد گفت: اکنون در خوزستان تعداد این شرکت‌ها 9 است و فعال هستند.

وی تاکید کرد: آنچه در در حال حاضر در اختیار اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است صدور مجوز برای سالن‎های تا یک‌هزار و 200 نفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کنسرت‎هایی مجوز می‌دهد که در آن‌ها هنجار‌ها و ارزش‎های معنوی و فرهنگی مورد احترام جمع باشد.

وی در رابطه با بیمه خبرنگاران به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم جامعه رسانه ابراز امیدواری کرد: با انتخاب معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش جدی برای حل مشکل بیمه خبرنگاران و ایجاد یک امنیت شغلی برای این قشر ایجاد شود.

جوروند با تاکید بر برخی امکانات رفاهی برای خبرنگاران عنوان کرد: در نظر داریم با همکاری خانه مطبوعات بلیت‌هایی را به منظور استفاده خبرنگاران از سینما و نمایش‎های روی صحنه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان با اشاره برگزاری جشنواره مطبوعات در خوزستان خاطرنشان کرد: ‌از آنجایی‌که این جشنواره در سال 94 بر اساس انتظارات به سرانجام نرسید سعی داریم در روز خبرنگار سال آینده با شکوه هرچه تمام‌تر و در خور نام استان برگزار شود.

انتهای پیام/72032/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول