اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مرکز آموزش 05 کرمان صورت گرفت

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی نیروی زمینی ارتش

مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 کرمان برگزار و با قهرمانی تیم مرکز علوم و فنون شیراز به‌کار خود پایان داد.

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 امیر شهید علیرضا اشرف­‌گنجویی کرمان برگزار و با قهرمانی تیم مرکز علوم و فنون شیراز به‌کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه مسابقات با حضور محمدعلی سعیدعسکری فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان، زهرا نعمتی قهرمان پاراالمپیک ریو و دیبا کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان عصر دوشنبه در مرکز آموزش 05 کرمان برگزار و در این آیین علاوه بر تجلیل از قهرمانان این دوره از مسابقات از زهرا نعمتی نیز تجلیل به‌عمل آمد.

تیم هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و تیم تیپ 230 گرگان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی نیروی زمینی ارتش را از آن خود کردند.

سعیدعسکری فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان در این آیین اظهار داشت: دوران قهرمانی عمر کوتاهی دارد و تنها منش، رفتار و کردار پهلوانی است که جاودانه می­‌ماند.

وی عنوان کرد: یک ورزشکار حرفه­‌ای با چند ویژگی از جمله اخلاق، تواضع و فروتنی و دین‌داری می­‌تواند در جامعه استاد، معلم و الگو باشد.

سعیدعسکری اظهار کرد: سنگ بنای یک ورزشکار در کشور، مردمی بودن و انقلابی بودن وی است و یک ورزشکار  می­‌تواند با قلم رفتار و اندیشه خود، یک رستاخیز معنوی در جامعه به‌وجود آورد.

وی ورزش را نوعی تعلیم و تربیت و وسیله‌­ای برای شکوفایی استعدادها دانست و اظهار کرد: یک ورزشکار با برنامه‌­ریزی و هدایت صحیح و با پرورش قوای ذهنی و جسمی، مهارت‌های فردی خود را افزایش می‌دهد.

فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم افتخارات کسب شده، توسط ورزشکاران لشکری و کشوری حاضر در جلسه به یاری خداوند و تلاش و همت خودشان و حمایت­‌های همه جانبه مسؤولان مداومت داشته باشد.

انتهای پیام/80020/آ ۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول