اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت اردبیل خبر داد

صدور ویزا برای 2 هزار زائر اربعین در اردبیل

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل از صدور ویزا برای 2 هزار زائر اردبیلی که علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی هستند خبر داد.

صدور ویزا برای 2 هزار زائر اربعین در اردبیل

ودود چمن‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: از یک ماه پیش ثبت‌نام زائران عتبات عالیات برای حضور در اربعین حسینی در قالب سامانه سماح آغاز شده و این ثبت‌نام تا 25 آبان ماه ادامه داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان در این سامانه مجاز به تردد به خاک عراق خواهند بود و از مزایای بیمه و خدمات جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور بهره‌مند می‌شوند، افزود: ‌به هیچ‌ وجه امکان تردد برای افرادی که اقدام به گرفتن ویزا نکنند داده نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل از صدور ویزا برای 2 هزار زائر اردبیلی که علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی هستند خبر داد.

چمن‌آرا یادآور شد: تاکنون 4 هزار و 800 نفر در استان اردبیل برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که ما برای 2 هزار نفر از آنها تاکنون ویزا صادر کردیم.

وی از هموطنان خواست در صورت ثبت‌نام در این سامانه و قطعی شدن حضورشان مدارک مورد نیاز را هر چه سریع‌تر تحویل دفاتر معتبر معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت کنند تا نسبت به صدور ویزا برای آنها اقدام شود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل یادآور شد: سازمان حج و زیارت با همکاری سایر نهادها تدابیر و تمهیدات لازم را برای اعزام زائران انجام داده است که البته تا لب مرز تردد، حمل و نقل و تامین هزینه آن بر عهده خود متقاضیان خواهد بود.

چمن‌آرا ادامه داد: مرز مهران برای گذر زائران استان اردبیل تدارک دیده شده است و ما انتظار داریم قبل از اعزام با هماهنگی که زائران با حج و زیارت انجام می‌دهند نسبت به تهیه بلیط رفت و برگشت تا مهران از طریق تعاونی‌های مجاز اقدام کنند.

وی گفت: حدالامکان انتظار می‌رود هموطنان از خودروهای شخصی برای رفتن به مرز استفاده نکنند و از وسایط نقلیه عمومی در این زمینه می‌توانند بهره بگیرند.

انتهای پیام/62001/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول