اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار رباط کریم خبر داد

جمع‌آوری 16 هزار تن نخاله ساختمانی در رباط کریم

معاون خدمات شهری شهردار رباط کریم از جمع‌آوری 16 هزار تن نخاله ساختمانی در 6 ماه اول سال جاری از سطح شهر خبر داد.

جمع‌آوری 16 هزار تن نخاله ساختمانی در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، باقر ایمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان رباط کریم از جمع‌آوری 16 هزار تن نخاله ساختمانی در 6 ماه اول سال جاری از سطح شهر خبر داد و جزئیات این اقدام را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهردار رباط کریم بیان کرد: با وجود اخطار به سازندگان ساختمان در سطح این شهر که باید نخاله‌های ساختمانی را با هزینه خود از شهر به محل‌های تعیین‌شده انتقال دهند اما در 6 ماه ابتدای سال شهرداری رباط کریم به منظور حفظ سیمای شهر و نظم عمومی شهر اقدام به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی با بیش از یک هزار و 600 سرویس برداشت نخاله از سطح شهر کرده است.

وی با اشاره به لزوم خدمت‌دهی مناسب به شهروندان تصریح کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری رباط کریم به دلیل گستردگی و اهمیت این موضوع اکیپی را به صورت فعال و همه‌روزه مأمور کرده است تا نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر و پاک‌سازی معابر عمومی اقدام کند.

ایمانی با اشاره به لزوم همکاری شهروندان در این زمینه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با تلفن 137 در 24 ساعت شبانه‌روز و در ساعات اداری با شماره 56428450 اطلاع‌رسانی کنند تا در نخستین فرصت مأموران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری رباط کریم نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار رباط کریم در پایان با اشاره به لزوم برخورد هرچه صریح‌تر و جدی با متخلفین متذکر شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در معابر عمومی موارد را با شماره‌های ذکر شده اعلام کنند تا نسبت به تخلیه آن جلوگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/3154/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول