اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد

دستگیری 3 سارق در شهرستان خدابنده

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در اقدام ضربتی پلیس خدابنده سه سارق دستگیر و چهار سرقت کشف شده است.

دستگیری 3 سارق در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین مصطفائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یگان‌های انتظامی این فرماندهی در طول هفته جاری و با اجرای ایست بازرسی‌های موثر و گشت‌زنی هدفمند در بخش‌های تابعه و یگان‌های انتظامی، موفق به کشف چهار سرقت و دستگیری سه سارق شدند.

وی در این رابطه تصریح کرد: واحد گشت خودرویی بخش انتظامی سجاسرود فرماندهی شهرستان در زمان گشت‌زنی در شهر سجاس، به یک دستگاه موتور سیکلت بدون صاحب مشکوک شده و پس از استعلام از سامانه مشخص شد که این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه موتور سیکلت برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شده است، اضافه کرد: در عملیاتی دیگر و در پی دریافت خبری درباره سرقت از خودرو وانت نیسان در خیابان مطهری شمالی شهر قیدار، ماموران کلانتری 11 قیدار بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

مصطفائی ادامه داد: ماموران انتظامی با گشت‌زنی هدفمند و چهره‌زنی، شخصی به نام "س-ح" از سارقان سابقه‌دار را در خیابان طالقانی شهر قیدار دستگیر و به یگان انتقال داده شد.

وی اظهار کرد: متهم پس از بازجویی‌های فنی و پلیسی به سرقت از خودرو وانت نیسان اعتراف کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده در ادامه از دستگیری سارقی دیگر در این شهرستان خبر داد و افزود: واحد گشت خودرویی بزینه رود فرماندهی پلیس خدابنده نیز در حین گشت‌زنی در سه راهی داشبلاغ به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و موتور سیکلت را متوقف کردند.

مصطفائی با اشاره به استعلام این وسیله نقلیه گفت: با استعلام شماره تنه موتور سیکلت از سیستم پلیس آگاهی مشخص شد این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ از حوزه کلانتری161ابوذر بوده است.

وی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد سرقت سیم برق به مقدار 20 متر از حیاط اداره برق شهر زرین رود موضوع به صوت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه متهم این سرقت داری سابقه بوده است، افزود: وی پس از انجام تحقیقات پلیسی، به سرقت مذکور اعتراف و اظهار داشت قفل درب ورودی حیاط اداره برق باز بود که به داخل حیاط رفته و مقدار 20 متر سیم برق را از پارکینگ اداره برداشته است.

مصطفائی افزود: در مورد این سرقت‌ها پرونده مقدماتی تشکیل و اموال مکشوفه به همراه هر سه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/2308/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول