اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره خبر داد

انجام بیش از 600 فقره بازرسی از واحدهای صنفی خرم‌دره/ پلمب دو واحد صنفی در خرم‌دره

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره گفت: طی مهرماه سال جاری، بیش از 600 فقره بازرسی از واحدهای مختلف صنفی شهرستان انجام شده است.

انجام بیش از 600 فقره بازرسی از واحدهای صنفی خرم‌دره/ پلمب دو واحد صنفی در خرم‌دره

حسن کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مجموع بازرسی‌های انجام شده طی مهرماه سال جاری از واحدهای صنفی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره 152 فقره اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه 471 فقره از بازرسی‌ها هم توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان خرم‌دره انجام شده است، تصریح کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 13 فقره پرونده تخلف در این حیطه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه این پرونده‌ها به منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده طی ماه گذشته بالغ بر 41 میلیون و 718 هزار و 300 ریال ارزیابی شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 10 فقره شکایت و گزارش مردمی توسط ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره دریافت شده است، یادآور شد: این شکایات دریافتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

کلانتری با بیان اینکه طی مهر ماه سال جاری 267 فقره اخطار به واحدهای بدون پروانه کسب شهرستان خرم‌دره داده شده است، ادامه داد: در مجموع و در پی این بازرسی‌ها، دو واحد صنفی در سطح شهرستان پلمب شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه طی مهر ماه سال جاری، بیش از 600 فقره بازرسی از واحدهای مختلف صنفی شهرستان صورت گرفته است، ابراز کرد: این نظارت‌ها و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی مختلف توزیعی، تولیدی و ... ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73006/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول