اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان:

مدال نقره حسین سلطانی، یکی از افتخارات ورزش استان زنجان است/ برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد مربیان و داوران وزنه‌برداری در زنجان

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: کسب مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری توسط حسین سلطانی، یکی از مدال‌های ارزشمند تاریخ ورزش استان زنجان است.

مدال نقره حسین سلطانی، یکی از افتخارات ورزش استان زنجان است/ برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد مربیان و داوران وزنه‌برداری در زنجان

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کسب افتخار توسط حسین سلطانی در کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، اظهار کرد: ورزش وزنه‌برداری یک ورزش استراتژیک برای کشور است.  

وی با بیان اینکه این ورزش مدال‌های بسیار زیادی را در المپیک و دیگر رویدادهای جهانی برای ایران به ارمغان آورده است، اضافه کرد: این ورزش طی سال‌های گذشته در استان زنجان فعالیت‌هایی داشته است، اما این فعالیت‌ها به صورت منسجم نبوده است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ورزش وزنه‌برداری در زنجان از سه سال گذشته به صورت منسجم آغاز شده است، گفت: نخستین برنامه در این راستا استعدادیابی ابتدایی از سطح مدارس استان بوده است.

امیدی با اشاره به اینکه در این استعدادیابی فاکتورهایی چون فیزیک بدنی مناسب و دیگر ویژگی‌های این ورزش مدنظر بوده است، افزود: این استعدادها پس از کشف و انجام تمرینات منسجم به مسابقات مختلفی اعزام شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حسین سلطانی از جمله وزنه‌برداران آینده‌دار و خوب استان زنجان است، اضافه کرد: امید است تا این ورزشکار با اخلاق و خوش آتیه در مسابقات بعدی المپیک برای کشورمان مدال‌های خوش رنگی کسب کند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان در رابطه با علی نصرتی مربی حسین سلطانی و از مربیان خوب وزنه‌برداری استان، ابراز کرد: نصرتی از مربیان خوش اخلاق و توانمند استان است که خودش در مسابقات پیشکسوتان جهان مدال نقره را برای ابران کسب کرده است.

امیدی به ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان زنجانی با کسب مدال حسین سلطانی اشاره کرد و گفت: در وزنه‌برداری استان زنجان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است تا ورزشکارانی چون حسین سلطانی در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک برای ایران و استان زنجان افتخار کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدال نقره کسب شده توسط حسین سلطانی یک از مدال‌های ارزشمند ورزش استان زنجان است، بیان کرد: برای توسعه این رشته ورزشی نیاز به کار زیاد در این حوزه است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه برای اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: افزایش تعداد مربیان و داوران در این بخش از جمله برنامه‌های هیأت وزنه برداری استان زنجان است.

انتهای پیام/2308/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول