اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری هرمزگان:

هوای نفس آفت خدمت‌رسانی مدیران است

مدیرکل دادگستری هرمزگان گفت: یکی از آفت‌های مدیریت هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می‌شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می‌کند.

هوای نفس آفت خدمت‌رسانی مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: یکی از آفت‌های مدیریت، هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می‌شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می‌کند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرائی، افزود: شیطان گاه انسان را وسوسه می‌کند و در قالب کارچاق‌کن‌ها و گاهی نیز در قالب نیکو و خیر ظاهر می‌شوند ولی باطن آن شر است تا ما را فریب دهد و دچار هوای نفس کند.

مدیر کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: همه زمینه‌ها برای خدمت فراهم است مردم خدمت خوب را از ما می‌خواهند و اگر از ما خوبی ببینند اعتمادشان بیشتر می‌شود.

اکبری با اشاره به فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی را مراقبت کنیم و این فضا ضمن اینکه محاسن فراوانی دارد ولی معلیبش انسان را خانه خراب می‌کند.

وی بیان داشت: باید به گونه‌ای کار کنیم که فضای مجازی در همه زمینه ها باعث جرم نباشد و ضمن حفظ حرمت دستگاه قضائی و قاضی به شکل جزیره‌ای عمل نکنیم.

انتهای پیام/3264/پ/ج20/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول