اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدیده نیاز به تغییرات داشت

مهاجری: از شرایط تیم ناراحت هستم اما نگران نیستم/ امیدوارم در بازی با صبا شاهد حاشیه کمی باشیم

سرمربی پدیده گفت:تا هفته دهم 6 بار از مشهد خارج شدیم و مجموعه این عوامل ما را به آینده امیدوار می‌کند، از این شرایط ناراحت هستم اما نگران نیستم.

مهاجری: از شرایط تیم ناراحت هستم اما نگران نیستم/ امیدوارم در بازی با صبا شاهد حاشیه کمی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار با صبای قم گفت: امیدوارم بازی فردا جدای از نتیجه تماشاگرپسند باشد و کم‌تر حاشیه را در بازی شاهد باشیم و هر تیمی که شایستگی دارد 3 امتیاز را کسب کند.

مهاجری افزود: با این حال فردا بازی سختی داریم چون هیچ تیمی راضی به تقسیم امتیازات نیست. هر تیمی در بازی فردا تمرکز داشته باشد می‌تواند برنده بازی شود که امیدوارم با احترام به قمی‌ها پدیده برنده مسابقه با صبا لقب بگیرد. 

وی ادامه داد: چندین عامل باعث شده است تا امسال نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اول اینکه وقفه‌های لیگ تاثیرگذار بوده سپس بدشانسی و در نهایت مصدومیت‌ها باعث شده تا در هفته‌های اخیر نتوانیم روند خوبی داشته باشیم. البته به جز بازی با گسترش در سایر بازی‌ها می‌توانستیم برنده باشیم. اما فوتبال است و جذابیت آن همین است که نمی‌شود مسابقات را پیش بینی کرد. 

مهاجری در مورد اینکه چه شناختی از صبای قم دارد گفت: قطعا نبود سه بازیکن اصلی این تیم می‌تواند کمک زیادی به پدیده بکند و امیدوارم بتوانیم استفاده لازم را از این موضوع ببریم. سه بازی آخر این تیم را دیده‌ام. آنها تغییرات زیادی داشته‌اند. با این حال شناسایی کردن کار کادر فنی است و درایت بازیکن است که می‌تواند این بخش را تکمیل کرده و موفقیت را به همراه داشته باشد. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدوارم تمرکز لازم را برای پیروزی داشته باشیم.

سرمربی پدیده در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: ما هم در این نظام زندگی می‌کنیم و مشکل مالی داریم اما باید آن را مدیریت کنیم چون با داد و فغان اتفاق خاصی نمی‌افتد. در این بین یکسری این مشکلات را مدیریت می‌کنند و نتیجه می‌گیرند و یکسری هم مدیریت نمی‌کنند و دود این موضوع در چشم خودشان خواهد رفت. من هم 6 سال است که کار می‌کنم و همیشه درگیر مشکلات مالی هستم. اما هر زمانی که رنگ و لعاب آن را بیشتر کردیم ضربه خوردیم. امیدوارم با تغییر مدیریت مشکلات را به حداقل برسانیم. 

وی درباره مدیریت جدید این باشگاه گفت: تیم نیاز به تغییر مدیریت داشت و با برگی‌زر به خوبی هماهنگ هستیم. معتقدم اگر او حمایت شود چون جوان است می‌تواند موفق باشد. 

مهاجری در مورد نگاه این تیم به جام حذفی گفت: نگاه ما جدی است. یا نباید در هیچ رقابتی حضور پیدا کرد و یا اگر حضور پیدا کردیم باید از اعتبار تیم و شهر دفاع کنیم. برای مسابقات سعی می‌کنیم از آنهایی که کمتر استفاده کردیم بهره برده و به دنبال صعود هستیم.  البته همیشه در این رقابت‌ها یکی دو اتفاق می‌افتد که آن اتفاقات هم تا الان رخ داد و بعید است که دیگر شاهد این شگفتی‌ها باشیم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا خیر گفت: مگر چه اتفاقی افتاده که این سوال را می‌پرسید. تفاوت تیم‌ها در جدول بسیار کم است و با یک برد می‌توان صعود چشمگیری داشت. البته بدشانسی هم داشته‌ایم چون تا هفته دهم 6 بار از مشهد خارج شدیم و مجموعه این عوامل ما را به آینده امیدوار می‌کند. از این شرایط ناراحت هستم اما نگران نیستم.

انتهای پیام/ر40//2258/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول