اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام تاکید کرد

لزوم کمک دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت‌های شهری ایلام

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام بر لزوم کمک دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت‌های شهری ایلام تاکید کرد.

لزوم کمک دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت‌های شهری ایلام

رمضان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کمک دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت‌های شهری ایلام ضرورت دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: با توجه به خساراتی که سیل سال گذشته به زیرساخت‌های شهری ایلام وارد کرده است ما به کمک همه دستگاه‌ها برای رفع این مشکلات نیاز داریم.

کرمی ادامه داد: شهر ایلام براساس توپوگرافی که در آن قرار گرفته است 36 کیلومتر سیل بند دارد که 65 درصد آن سرپوشیده و مابقی روباز است، که در سیل سال گذشته بسیاری از این مسیل‌ها آسیب دیده و خسارات بسیاری به آنها وارد شد و سبب بسته شدن بسیاری از این مسیل‌ها شد که نیاز است با کمک دستگاه‌های اجرایی که توان در اختیار گذاشتن ماشین آلات را دارند در رفع این مشکل شهرداری را یاری کنند.

این مسؤول عمران شهری در ایلام اضافه کرد: چون بسیاری از سیلاب‌ها از کوه‌های اطراف شهر کوهپایه‌ای ایلام وارد شهر می‌شود لزوم اجرای طرح‌های آبخیزداری در اطراف و حاشیه شهر بسیار ضروری است و همین طرح‌های کنونی هم نیاز به لایروبی دارد که دستگاه‌های مرتبط نسبت به رفع این مشکل نیز باید اقدامات لازم را صورت دهند تا شاهد ورود روان آب‌ها و سیلاب‌ها به داخل شهر نباشیم.

معاون شهرداری ایلام با تقدیر از بنیاد مسکن استان ایلام خاطرنشان کرد: در مرحله پیشگیری نیاز به لایروبی سیل بندهای سطح شهر ایلام است که برای این کار نیز به ماشین آلاتی نظیر بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر و کامیون کمپرسی است که از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم همچون بنیاد مسکن در این خصوص شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام/2246/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول