اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

آغار المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در ملایر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از آغاز المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در این شهرستان خبر داد.

آغار المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، کاوه برخورداری بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز المپیادهای ورزشی درون‎مدرسه‌ای در ملایر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در مدارس توجه به ورزش دانش‌آموزان است اظهار کرد: پایه و بستر قهرمانی ورزش هر کشوری در آموزش و پرورش آن است.

وی بیان کرد: بسیاری از قهرمانانی که امروز در رشته‌های مختلف در میادین ورزشی کشور افتخارآفرینی می‌کند از ورزش مدارس به این موفقیت رسیده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در زمینه اهمیت ورزش برای دانش آموزان گفت: پیشرفت جامعه ما در گرو داشتن نسلی سالم، سرزنده و بانشاط است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: امیدواریم با وجود طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای بتوانیم شهروندان خوبی برای شهرمان تربیت کنیم چراکه سلامت فکر در گرو سلامت جسم است.

برخورداری از برنامه‌ریزی‎های موجود در مدارس برای برگزاری المپیادهای ورزشی خبر داد و گفت: المپیادهای ورزشی در ملایر باعث دریافت مقام‌های خوبی در مسابقات استانی و کشوری در سال‌های گذشته شده است.

در پایان نیز مشعل مسابقات به دست یکی از دانش‌آموزان روشن و نمایندگان تیم‌های مختلف ورزشی رژه و همچنین از دانش‌آموزان موفق در عرصه مسابقات ورزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول