اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

جنگ‌های امروز جنگ نرم است

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امروزه اغلب جنگ‌ها به صورت جنگ نرم است که در آن باورها، اعتقادات، ارزش‌ها و ذهن‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد.

جنگ‌های امروز جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قم، حمید رضا اسدی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که باعث افزایش بازدارندگی دشمن می‌شود، اظهار کرد: این اقدامات همچنین موجب کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

وی افزود: با توجه به تهدیدات بعضی کشور‌ها و تجاوز آنها علیه کشور دیگر، لازم است کشور مورد هجوم اقداماتی را انجام دهد تا از تهاجم و حمله کشور متخاصم جلوگیری کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: این اقدامات اگر دفاعی و بدون استفاده از جنگ افزار باشد در حوزه پدافند غیرعامل است. جنگ‌ها در گذشته سخت و با سلاح سرد و گرم بوده است و تهدیدات نیز با توجه به ابزارها، تهدید سخت بوده، اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ارتباطات، امروزه اغلب جنگ‌ها به صورت جنگ نرم است که در آن باورها، اعتقادات، ارزش‌ها و ذهن‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد.

اسدی خاطرنشان کرد: ما در حوزه تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم، اما علیرغم اقدامات قابل توجه صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه پدافند غیرعامل و دفاع غیرعامل همچنان دارای ضعف‌هایی هستیم که ان‌شاء الله با همت، تلاش مضاعف و توجه و اطاعت از مقام معظم رهبری و اجرای کامل فرمایشات ایشان، بتوانیم هر روز اقدامات جدیدی انجام دهیم و شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/78009/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول