اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط:

راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد

فرماندار شهرستان شوط گفت: براثر بارش سنگین برف، راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد.

راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد

جواد جبارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شوط با اشاره به بارش سنگین برف در این شهرستان، اظهار داشت: بارش برف در شهرستان شط همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این خصوص شاهد مسدود شدن راه شش روستای این شهرستان هستیم، تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات بازگشایی راه این روستاها در حال انجام است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه عملیات نمک‌پاشی، برف روبی و بازگشایی در راه ارتباطی مسدود شده در حال انجام است، ادامه داد: در این خصوص از توان دهیاران نیز کمک گرفته می‌شود.

این مسؤول با اشاره به میزان بارش برف در این شهرستان، خاطرنشان کرد میزان بارش برف در شهرستان شوط 10 سانتی متر گزارش شده است و در ارتفاعات این میزان به 15 سانتی متر رسیده است.

جبارزاده با بیان اینکه تردد در محورهای این شهرستان نیز با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، اظهار داشت: بارش برف پاییزی مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه لازم است تا در صورت عدم ضرورت نسبت به تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام نشود، خاطرنشان کرد: در صورت تردد در محورهای مواصلاتی این شهر لازم است رانندگان نسبت به رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی توجه داشته باشند.

این مسؤول گفت: از آمادگی لازم برای برف روبی و بازگشایی راه‌ها مسدود شده روستایی برخوردار هستم و هم اکنون عملیات بازگشایی در دست اجرا است.

انتهای پیام/61001/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول