اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد

اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در 16 مدرسه استان قزوین

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در 16 مدرسه از تعداد 36 مدرسه این استان در هفته بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود.

اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در 16 مدرسه استان قزوین

رضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به رسالت سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: تشکیل بخشی از ارتش بیست میلیونی و مشارکت در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، تقویت روحیه همیاری و مسؤولیت‌پذیری، صیانت از هویت ملی و دینی از رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی است.

وی عنوان کرد: همچنین ارتقای سطح معرفت دینی و بصریت سیاسی و اهتمام به تربیت دانش‌آموزان منطبق بر الگوهای علوی، فاطمی و معرفی آن‌ها به هدایت جامعه دانش‌آموزی کشور در زمینه اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی از دیگر رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به راهبرد بسیج دانش‌آموزی افزود: راهبرد مهم بسیج دانش‌آموزی در سال‌های گذشته راهبرد دانش‌آموز‌محوری بوده و همچنین توجه به نقش مهم دانش‌آموز به عنوان آینده‌ساز نظام جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یکی از پرچم‌داران، فعالیت و اقدامات مطلوبی انجام داده و ایفای نقش کرده و برای آینده انقلاب اسلامی در قالب راهبرد بسیج دانش‌آموزی کارسازی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، علمی، آموزشی و ورزشی برای دستیابی به راهبرد بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود که مهمترین راهبرد دانش‌آموز‌محوری و مدرسه انقلابی است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه از دوم تا هشتم آبان ماه‌جاری به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده در همین زمینه اجرای پدافند غیرعامل در تعداد 36 دبیرستان این استان برگزار می‌شود.

ابراهیمی مطرح کرد: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در 16 مدرسه از تعداد 36 مدرسه استان قزوین در هفته بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ای با موضوع استکبارستیزی و انقلابی‌گری در قالب‌های مختلف از سوی دانش‌آموزان در تمام مدارس استان قزوین در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین یادآور شد: جذب دانش‌آموزان به بسیج، آموزش آمادگی‌دفاعی، تقویت روحیه سلحشوری، سازماندهی دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی بسیج مدارس، تقویت، تبلیغ و ترویج ارزش‌های‌ انقلابی، اسلامی و احیای یاد و خاطره رزمندگان اسلام و دانش‌آموزان دوران هشت سال دفاع مقدس از محورهای فعالیت بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/77028/پ/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول