اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین دوره آموزشی بصیرت و منش پهلوانی کشور

مربیان ورزشی بسیجی خراسان جنوبی حضور فعال دارند

مسؤول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در نوزدهمین دوره آموزشی بصیرت و منش پهلوانی کشور مربیان استان مباحث اخلاق ورزشکاری و آسیب‌های فضای مجازی را فرا می‌گیرند.

مربیان ورزشی بسیجی خراسان جنوبی حضور فعال دارند

غلامرضا دهنوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در نوزدهمین دوره آموزشی بصیرت و منش پهلوانی بانوان کشور مربی برتر ورزشی خراسان جنوبی حضور دارد.

وی افزود: این دوره آموزشی با شرکت 200 نفر از مربیان بسیجی فعال در حوزه ورزش بانوان سراسر کشور از پنجم تا هشتم آبان‌ماه جاری در  هتل نخل مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسؤول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: نوزدهمین دوره آموزشی بصیرت و منش پهلوانی بانوان کشور در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های مربیان رشته‌های پر مخاطب ورزشی به عنوان عناصر تاثیرگذار در توسعه و ترویج ارزش‌ها و فضایل اخلاقی برگزار می‌شود.

دهنوی یادآور شد: طرح مباحث اخلاق ورزشکاری، انقلاب اسلامی و استکبارستیزی، نحوه ارتباط گیری مربی ورزش با متربی، آسیب‌های فضای مجازی در ورزش و کارگاه آسیب‌های تربیتی در ورزش از دیگر موضوعات آموزشی این دوره است.

وی با اشاره به حضور فعال و گسترده مربیان بسیجی ورزشی خراسان جنوبی در دوره‌های متنوع آموزشی بصیرت و منش پهلوانی کشور خاطرنشان کرد: امسال در بخش آقایان این دوره‌های آموزشی پنج نفر از مربیان برتر بسیجی هیأت‌های ورزشی خراسان جنوبی حضور داشته و آموزه‌های علمی و فرهنگی موضوعات طرح شده را فراگرفته‌اند.

 مسؤول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به سهمیه محدود استان در نوزدهمین دوره آموزشی بصیرت و منش پهلوانی بانوان کشور خانم اعظم انصاری نماینده خراسان جنوبی در این دوره است.

دهنوی تأکید کرد: مربیان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی از علم و تجربه برترین اساتید ورزشی کشور بهره‌مند می‌شوند و گواهی‌نامه حضور در این دوره را  از سوی بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/69014/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول