اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد

صدور 140 مجوز مشاغل خانگی در آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: در راستای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بیش از 140 مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان برای متقاضیان صادر شده است.

صدور 140 مجوز مشاغل خانگی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بیژن لطفی اظهار داشت: در راستای  قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بیش از 140 مجوز مشاغل خانگی در شهرستان آبیک برای متقاضیان صادر شده است.

وی ادامه داد: این نوع مجوزها درخصوص زیر بخش‌های زراعی، باغبانی، دام و طیور، شیلات و صنایع تبدیلی مستقر در محیط‌های روستایی با عناوین مستقل و پشتیبان صادر شده که فهرست مشاغل و شرایط دریافت آن در سایت وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم درج شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک عنوان کرد: صدور مجوزهای مشاغل خانگی در سال جاری به مدیریت شهرستان‌ها واگذار شده که با توجه به کاهش زمان صدور مجوزها، رضایت متقاضیان را هم به دنبال داشت.

لطفی مطرح کرد: دارندگان این  مجوزها می‌توانند در صورت داشتن شرایط از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی صندوق کارآفرینان امید مستقر در شهرستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2667/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول