اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی کمپین دانش‌آموزی زنده باد مرگ بر آمریکا در کهگیلویه و بویراحمد

مسؤول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کمپین دانش‌آموزی زنده باد مرگ بر آمریکا در استان خبر داد.

راه‌اندازی کمپین دانش‌آموزی زنده باد مرگ بر آمریکا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدمحمدلطیف ارجمند پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) به فلسفه تشکیل بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان هم در زمان شکل‌گیری انقلاب و هم در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیشترین حضور را داشتند و بعد از جنگ با تصویب بسیج دانش‌آموزان، دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی نقش آفرینی می‌کنند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل 14 حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی گفت: 4 حوزه مقاومت بسیج خواهران، 3 حوزه مقاومت بسیج برادران و 7 حوزه مشترک بسیج دانش‌آموزی در استان تشکیل شده که این حوزه‌ها 367 واحد پیشگام در دوره دبیرستان، 407 واحد پویندگان و750  واحد امیدان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پایه‌های سوم دبستان تا دوازدهم جذب بسیج دانش‌آموزی می‌شوند، افزود: حدود 140 تا 150 هزار دانش‌آموز در استان مشغول به تحصیل هستند که 70 درصد جامعه هدف جذب بسیج دانش‌آموزی شده‌اند.

این مسؤول با اشاره به برنامه‌های یکساله بسیج در قالب آموزش و ساماندهی گفت: در قالب تربیت و آموزش، بسیج دانش‌آموزان بسیجی 900 حلقه صالحین دانش‌آموزان تشکیل داده که 18 هزار نفر در این حلقه‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری 35 یادواره شهدای دانش‌آموز تا پایان سال 95 به هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: 7 تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده که فلسفه این نام‌گذاری هم شهادت حسین فهمیده نوجوان 13 ساله است.

ارجمند شعار این هفته را مدرسه انقلابی و دانش‌آموز انقلابی دانست و گفت: پایبندی به اسلام، التزام به ولایت مطلقه فقیه، مرزبندی با شیطان اکبر(آمریکا) و مبازره با ظلم از جمله شاخصه‌های این شعار در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 320 برنامه در سطح مدارس استان در این هفته برگزار می‌شود که سخنرانی یکی از دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در همه مدارس استان گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس با عنوان اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی و دانش‌آموز انقلابی برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان بسیجی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و اقتصادی، برگزاری نشست‌ ما زنده‌ایم به صورت واحدی در مدارس و راه‌اندازی کمپین دانش‌آموزی زنده باد مرگ بر آمریکا، برگزاری مسابقه شعر دل‌نوشته و مقاله با موضوع تاثیر حجاب و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌هاست.

ارجمند در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری 9 هزار و 173 نفر از دانش‌آموزان استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که تاکنون سه هزار و 490 نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/82024/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول