اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح منارید در چهارمحال و بختیاری

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: باید همه دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای طرح منارید در این استان همکاری لازم را داشته باشند.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح منارید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، حمید ملکپوردهکردی ظهر امروز در نشست تعمیم پروژه منارید شهرستان شهرکرد اظهار کرد: طرح منارید به صورت پایلوت از چالشتر تا شهر نافچ و دشت شهرکرد اجرا خواهد شد و همکاری و همفکری از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف ضروری است.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: پروژه منارید در همه استان‌های حوزه کارون اجرا خواهد شد و استان چهارمحال و بختیاری نقش هماهنگ‌کننده را دارا خواهد بود.

ملکپوردهکردی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای طرح منارید در استان تصریح کرد: باید برنامه راهبردی پروژه منارید توسط همه دستگاه‌ها بررسی و راهکارهای مختلف ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت و مزایای فراوان اجرای این طرح عنوان کرد: طرح منارید در راستای ایجاد اشتغال و بهره‌مندی از منابع طبیعی انجام می‌شود و روستاهای شهرستان شهرکرد برای اجرای این طرح ظرفیت مناسبی دارد.

گفتنی است طرح منارید در حال حاضر در چهار شهرستان از استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا بوده و تغییر معیشت و ایجاد اشتغال برای بهره‌برداران از منابع طبیعی یکی از اهداف اصلی این طرح در راستای حفظ و احیاء منابع طبیعی و محیط زیست خواهد بود.

در این طرح دستگاه‌های اجرایی مختلف با بررسی مشکلات و شرایط هر منطقه یا روستا، همراه با مردم آن منطقه یا روستا در خصوص ایجاد اشتغال تصمیم‌گیری کرده و دستگاه‌های اجرایی اعتبارات مورد نیاز را در زمینه لازم هزینه کرده که به این وسیله از موازی‌کاری و هدررفت اعتبارات جلوگیری خواهد شد.

آموزش یکی از اقداماتی است که در راستای افزایش توانمندی و مهارت افراد در جهت اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/3339/ر20/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول