اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم لوله آ.اس شیراز:

از بازی تیمم شوکه شدم/ شاگردانم فراتر از انتظار ظاهر شدند

سرمربی تیم لوله آ.اس شیراز گفت: می‌توانستیم نفت آبادان را شکست دهیم و به همین دلیل از بازیکنانم راضی هستم و از بازی آنها دچار شوک شدم.

از بازی تیمم شوکه شدم/ شاگردانم فراتر از انتظار ظاهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهدی دوانی‌زاده پس از دیدار تیمش در هفته نخست بسکتبال ایران که با پیروزی نفت آبادان همراه بود، اظهار کرد: با شرایطی که ما داشتیم فکر می‌کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم اما نشان دادیم که می‌توانیم بهتر از این کار کنیم و پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: ما به این خاطر که باشگاه خیلی دیر تصمیم به حضور در لیگ بسکتبال گرفت، نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و مجبور شدیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز تصریح کرد: از بازیکنانم بسیار راضی هستم و آن‌ها بسیار فرا‌تر از انتظار من ظاهر شدند و معتقدم در آینده بهتر کار می‌کنیم.

دوانی‌زاده عنوان کرد: همه شاهد بودند که در سه دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کردیم و این موضوع به خاطر اخراج سنتر تیم ما بود، در غیر این صورت ما در تمام دقایق بازی از میزبان خود پیش بودیم.

وی افزود: ما بدون بازیکن خارجی و ملی در این رقابت‌ها شرکت کردیم و از این حیث تنها تیم لیگ هستیم و به دلیل اینکه می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم از بازیکنانم راضی هستم و از بازی آنها دچار شوک شدم.

سرمربی تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این دیدار شکست خوردیم به دلیل نداشتن بازیکن بود و قول می‌دهم این نتیجه را جبران کنم و در دور برگشت بازی‌ها، با تقویت تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام/72013/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول