اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند/ آمریکا نمی‌تواند قدرت بسیج جهانی را بشکند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند، گفت: آمریکا نمی‌تواند قدرت بسیج جهانی را بشکند.

مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند/ آمریکا نمی‌تواند قدرت بسیج جهانی را بشکند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام علی شیرازی امشب در دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار داشت: جلسه به پاس تجلیل از مقام شهدای گرانقدر حرم شکل پذیرفته است و یاد تمام شهدای حرم را گرامی می‌داریم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: یاران حسین(ع) پای امامت و ولایت ایستاده بودند و امامشان را جلوی دشمن تنها نگذاشتند و این درس عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل این درس را در حیات خود و ملت ایران جاری کرد و ملت ایران با بصیرت این درس را آموخت و آمد در متن انقلاب سینه سپر کرد در مقابل تانک و در مقابل گلوله و مردم با درس از عاشورا هشت سال در مقابل صدام ایستادند.

شیرازی ادامه داد: اوایل جنگ با دست خالی در مقابل همه کفر جهانی ایستادند و شهادت را بر جان خریدند که اسلام، انقلاب و راه امام بماند و از استان کرمان و شهر رفسنجان بودند کسانی که آماده مرگ سرخ شدند.

وی عنوان کرد: چندین گردان از این شهرستان در جنگ هشت ساله در میدان نبرد بودند، گردان 410، 412، 418 و تعدادی هم در تیپ ذوالفقار و گردان‌های دیگر از این شهرستان با الهام از مکتب امام‌ حسین(ع) گوش به فرمان امام بودند.

شیرازی تصریح کرد: مردم رفسنجان با جان و مال خود در جنگ نقش داشتند و امام جمعه فقید این شهرستان کمک‌های زیادی جمع‌آوری می‌کرد، به گونه‌ای که در استان کمک‌های مردم رفسنجان در جنگ زبان‌زد بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه بیان کرد: لشکر 41 ثارالله استان کرمان از قوی‌ترین لشکرها در دوران جنگ بود که از آن لشکر پیروز ثارلله یاد می‌کردند و فرمانده رشید این لشکر سردار سلیمانی هشت سال در دوران جنگ در مقابل حزب بعث صدام ایستاد و این افتخاری برای استان کرمان است.

شیرازی ابراز داشت: آنچه امروز در صحنه دنیا و به عنوان شهدای حرم می‌بینیم تبیین راهی است که شهدای انقلاب و دفاع مقدس شکل دادند و دلاورمردان عرصه دفاع از حرم، از همه هستی می‌گذرند.

وی انقلاب اسلامی را در دنیا بی‌نظیر و بی‌سابقه دانست و گفت: ملت ایران با حیات شهدا توانست این نظام و انقلاب و دین را حفظ کند، حیات شهدای انقلاب و جنگ هشت ساله امروز حرکت عظیم در منطقه شکل داده است، به نوعی که این حرکت در آینده با حیات شهدا به حرمت بین‌المللی تبدیل می‌شود و این عظمت را امام(ره) در سال 67 تبیین کردند و آن روز خیلی‌ها نفهمیدند امام چه می‌گوید.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه اذعان کرد: امروز آمریکا در عراق هرچه تلاش می‌کند قدرت بسیج جهانی را بشکند، نمی‌تواند.

شیرازی شکست تروریست‌ها در حلب را به منزله شکست همه قدرت‌های استکباری و پیروزی جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امت کرمان افتخار می‌کند که فرمانده این جبهه عظیم سردار سلیمانی فرزند این استان است.

وی بیان کرد: ملت ایران پیش چشم مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و ...آبرو دارند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه فاطمیون مانند شیر در سوریه می‌جنگند و این برای ملت افغانستان و ما مایه عزت و افتخار است، افزود: ما دست خانواده شهید فاطمی و زینبی را ببوسیم که امروز با روحیه بسیجی عاشقانه در برابر تروریست ایستادند و در کنار نیروهای حزب‌الله نگذاشتند آسیبی به حرم امام‌ حسین(ع) و امام‌ علی(ع) و زینب کبری(س) برسد.

شیرازی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب و اسلام در سوریه و عراق مجاهدانی درس گرفته از مکتب حسین‌ بن علی(ع) تربیت شده‌اند.

وی متذکر شد: هرچه پیش‌تر می‌رویم قدرت اسلام بیشتر شده و رهبر انقلاب فرمودند 25 سال آینده رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد و ما به این حقیقت ایمان داریم.

انتهای پیام/80016/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول