اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت ویژه از فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت ویژه فعالان اقتصادی استان با راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی خبر داد.

حمایت ویژه از فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی غفاری صبح امروز در نشست کارکنان امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان به طرح جامع مالیاتی اشاره کرد و گفت: در اقتصاد مالیاتی و در حوزه مالیت‌ها اجرای طرح جامع مالیاتی یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌رود.

وی با برشمردن برخی از اهداف و رویکردهای اجرای طرح جامع مالیاتی بیان کرد: شفاف‌سازی مالیاتی اولین و مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح است.

مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: برای رسیدن به عدالت مالیاتی و همچنین با هدف بزرگ شفاف‌سازی مالیاتی این طرح در کشور و در استان اجرا خواهد شد.

غفاری از آسان شدن فرایند‌های خدمات‌دهی به مؤدیان مالیاتی به عنوان یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح بزرگ یاد کرد و گفت: همچنین مستند و مستدل سازی نحوه تشخیص، محاسبه‌ها و وصول مالیات از اهداف مهم اجرای این طرح است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: طرح جامع مالیاتی تا پایان سال جاری به طور کامل در استان اجرا می‌شود.

غفاری با بیان اینکه با راه‌اندازی سیستم یکپارچه نظام مالیاتی و اتصال به سیستم خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی تسهیل در خدمات به مؤدیان را خواهیم داشت، گفت: تعامل با مؤدیان و کمک به بنگاه‌های اقتصادی را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار می‌دهیم.

این مسؤول تصریح کرد: با استفاده از معافیت‌های قانونی و بخشودگی‌ها از فعالان اقتصادی حمایت می‌شود.

غفاری همچنین یکی دیگر از حمایت‌های مهم این سازمان از مؤدیان مالیاتی را تعیین مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش تا پایان سال عنوان کرد.

انتهای پیام/2571/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول