اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تیم اقتصادی استاندار اردبیل ضعیف است/ استاندار بنای تغییر فرمانداران را ندارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی استاندار اردبیل ضعیف و فاقد توانمندی و خلاقیت خاص هستند و باید استاندار اردبیل در تغییر این چینش اقدام اساسی را انجام دهد.

تیم اقتصادی استاندار اردبیل ضعیف است/ استاندار بنای تغییر فرمانداران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا کریمی صبح امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ما در برابر رأیی که این مردم داده‌اند به آنها متعهد بوده و همپیمان شدیم که در مسیر خواسته‌ها و مطالبات آنها تلاش کنیم که باید لحظه به لحظه این دوره نمایندگی را قدر بدانیم و به فردی موثر و کارآمد در حل مشکلات و نارسایی‌های استان تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه ما در تغییر و تحولات مدیریتی با دیگر نمایندگان استان همقسم شدیم تا دخالتی نکنیم اما در برابر مدیران ناکارآمد نیز سکوت نخواهیم کرد، گفت: بدنه اقتصادی و تیم تشکیل یافته در این حوزه توسط استاندار اردبیل ضعیف است و معتقدم همان طوری که تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود تیم اقتصادی استاندار اردبیل نیز باید تغییر پیدا کرده تا همپای استاندار اردبیل مدیران اقتصادی نیز تلاش شبانه‌روزی را انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی استاندار اردبیل ضعیف و فاقد توانمندی و خلاقیت خاص هستند و باید استاندار اردبیل در تغییر این چینش اقدام اساسی کنند.

کریمی گفت: با این وضعیت فعلی و روال عادی که پشت سر می‌گذاریم ما قطعا به جایی نمی‌رسیم بلکه به تیم قوی و مدیران توانمند نیاز داریم تا از ظرفیت استان در حوزه آب و خاک استفاده کرده و از قبل این توانمندی در کنار صنایع تبدیلی و تکمیلی بتواند کار را به پیش ببرد.

وی ادامه داد: ما به یک مدیریت جهادی در استان نیاز داریم چرا که با شرایط عادی و دچار شدن به روزمرگی به جایی نخواهیم رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما معتقدیم به جای جابجایی افراد بهتر است مدیرانی که توانمند نیستند کنار گذاشته شوند و به جای آنها مدیران توانمندی در راس و هرم کار قرار گیرند.

کریمی در پاسخ به سئوالی در مورد تغییر معاون سیاسی استاندار اردبیل بیان کرد: بنده نیز برخی موضوعات را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام  ولی احساس می‌کنم مهمتر از بخش سیاسی ما به تقویت حوزه اقتصادی نیاز داریم تا بتوانیم در این بخش نیز زمینه‌های تحول را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد تغییر معاون سیاسی استاندار اردبیل انجام می‌شود که با توجه به وجود منابع انسانی توانمند و باتجربه در استان بهتر است از نیروهای همین استان برای این پست استفاده شود که البته ما هیچ دخالتی را در معرفی گزینه خاص انجام نمی‌دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مورد شایعات مبنی بر تغییر فرمانداران در اردبیل نیز اظهار کرد: استاندار اردبیل بنای تغییر فرماندار را ندارد اما ممکن است جابجایی انجام شود و آن هم هیچ سودی را به نفع استان نخواهد داشت.

انتهای پیام/62001/آ 40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول