اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل:

500 مورد قطع برق در اردبیل ترمیم شد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به دنبال قطع 500 مورد جریان برق در مناطق مختلف استان با تلاش ماموران برق در کمتر از 48 ساعت برقراری جریان برق را شاهد هستیم.

500 مورد قطع برق در اردبیل ترمیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه عصر امروز در جریان بازدید از روند عادی‌سازی خدمات‌رسانی به مردم بعد از بارش سنگین برف در اردبیل اظهار کرد: بارش سنگین برف در نیمه اول پاییز امسال که در بعضی از شهرهای استان نزدیک 50 سانتی متر هم گزارش شد در کنار نزول رحمت الهی، بر روی درختانی نشست که هنوز برگ‌های پاییزی بر تن داشتند.

وی بیان کرد: سنگینی شاخ و برگ درختان بر روی بیش از 150هزار اصله درخت منجر به قطعی متعدد سیم‌های برق و در پی آن گزارش تماس‌ها و گلایه‌های به جای شهروندان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به دنبال قطع 500 مورد جریان برق در مناطق مختلف استان با تلاش ماموران برق در کمتر از 48 ساعت برقراری جریان برق را شاهد هستیم.

امامی‌یگانه ضرورت رفع مشکل با توجه به اهمیت تامین برق و روشنایی از یک طرف و گستردگی سیم‌های قطع شده از سوی دیگر حل مشکل را در حداقل زمان خواستار شد.

وی ادامه داد: نیاز به بالابر و اره برقی فراتر از امکانات موجود در بخش دولتی و خصوصی استان تدبیر بهره‌گیری از امکانات استان‌های معین را ضروری کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل عنوان کرد: تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های امدادی برق استان در زیر بارش باران و برف و رفع نقص بیش از 500 مورد قطع سیم برق در کمتر از 48ساعت انجام شد.

امامی‌یگانه تصریح کرد: قضاوت‌های غیرکارشناسی و غیر منصفانه در بعضی از رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی براینکه چرا از امکانات سایر استان‌ها استفاده شده این سوال را در ذهن تداعی می‌کند که آیا مسؤولان اگر چاره‌ای غیر از این می‌اندیشیدند تعلل در حل مشکل مردم جای سوال نداشت؟

وی یادآور شد: برای مدیریت چنین وضعیتی است که سازمان مدیریت بحران کشور با پیش‌بینی استان‌های معین بازگشت به شرایط عادی را در اولویت قرار می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: هنوز در اذهان افکار عمومی باقی است که مساعدت استان اردبیل در زلزله شهرستان‌های اهر و ورزقان و بارش سنگین برف در استان گیلان یکی از اقدامات معمول برای مدیریت سریع و به موقع شرایط بحرانی پیش آمده بود.

انتهای پیام/62001/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول