اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت گاز نوشهر و چالوس اعلام کرد

بهره‌مندی 2700 خانوار مرزن‌آبادی از نعمت گاز

مدیر شرکت گاز شهرستان‌های نوشهر و چالوس از گازرسانی برای 2 هزار و 700 خانوار دهستان بیرون‌بشم مرزن‌آباد با اعتبار 6 میلیارد تومان خبر داد.

بهره‌مندی 2700 خانوار مرزن‌آبادی از نعمت گاز

رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس از گازرسانی برای 2 هزار و 700 خانوار دهستان بیرون‌بشم مرزن‌آباد خبر داد و گفت: امشب با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور، مدیرعامل گاز مازندران، استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی  مشعل گاز 3 هزار و 600 خانه در دهستان بیرون‌بشم مرزن‌آباد روشن می‌شود.

وی با اشاره با اینکه 2 هزار و 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: 21 روستای کلنو، گویتر، سنار سفلی، سنار علیا، پردنگون، سرکاء، چلاجور، لرگان، کلاک، گلکا، بنفشه‌ده، سنگ‌سرک، شهری، سیرگاه، گوهرکلا، دیمو، لورچال، خشک دره، له‌کله، گرمابک و سما از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیر شرکت گاز شهرستان‌های نوشهر و چالوس با بیان اینکه اجرای این پروژه 1.5 سال به طول انجامید، افزود: این پروژه با اعتبار 6 میلیارد ریال اجرایی شد.

باقری در پایان گفت: دهستان بیرون‌بشم در 11 کیلومتری شهر مرزن‌آباد قرار دارد و با اجرای این پروژه 21 روستای دهستان بیرون‌بشم از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/86028/ن10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول