اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان ایلام خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معلولان ایلامی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معلولان ایلامی خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معلولان ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرهاد قیصربیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حمایت بهزیستی از معلولان و تبدیل آنان به نیروهای فعال و مولد خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: 11 هزار و 700 نفر معلول در حال حاضر تحت حمایت خدمات مجموعه بهزیستی استان ایلام بوده و انواع خدمات حمایتی و تخصصی را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد افراد معلول تحت پوشش خدمات حمایتی و تخصصی بهزیستی استان ایلام حدود 3 هزار و 700 نفر معلول فعال بوده یعنی معلولینی هستند که توان این را دارند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند به آن نقطه‌های مد نظر خواهند رسید.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: 156 نفر از معلولین فعال استان ایلام را شناسایی کرده و با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه ایجاد اشتغال و فعالیت برای آنان را فراهم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حدود 250 میلیون تومان تسهیلات با بهره کم و طول مدت مدت بازپرداخت طولانی مدت به این دسته از افراد معلول در استان ایلام پرداخت شده تا راهی کار و فعالیت شوند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: بهزیستی استان ایلام تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به افراد تحت پوشش خود کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/2246/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول