اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خبرگزاری فارس:

با 2 برجام ایران و آمریکا مواجه هستیم/ در برجام به دستورات رهبری عمل نشد

معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس با بیان اینکه با دو برجام ایران و برجام آمریکا مواجه هستیم، گفت: برجام ایران همان است که مشروط به نامه 29 مهرماه 94 رهبر انقلاب است که به آن عمل نشد و برجام آمریکا نیز همان است که دولت امروز به آن عمل می‌کند.

با 2 برجام ایران و آمریکا مواجه هستیم/ در برجام به دستورات رهبری عمل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، یاسر جبرائیلی در حاشیه سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع دانشجویان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با دو برجام مواجه هستیم، برجام ایران و برجام آمریکا، برجام ایران همان است که مشروط به نامه 29 مهرماه 94 رهبر انقلاب است که به آن عمل نشد و برجام آمریکا نیز همان است که دولت امروز به آن عمل می‌کند.

وی ادامه داد: در استعمار فرانو، یک کشور به واسطه مستعمره‌های فکری و نخبگان وابسته، به همان صورتی در می‌آید که زمانی با اشغال مستقیم و حکومت‌های دست نشانده درمی‌آمد.

معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس با تاکید بر این موضوع که برخی مدیران امروز ما مستعمره‌های فکری غرب هستند، تصریح کرد: واگذاری بی‌سابقه بازار ایران به خارجی‌ها بلایی را بر سر ما خواهد آورد که در عصر قاجار آمد.

جبرائیلی عنوان کرد: دولت یازدهم در حال قتل عام تولید داخلی، یعنی منبع ثروت‌آفرینی ملی با محروم‌سازی تولیدکننده از بازار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریال ایران در دولت روحانی 25 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/72013/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول