اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران صورت گرفت

آغاز به‌کار کارگاه سه‌روزه کشوری پژوهش در تاریخ پزشکی

به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران و با همکاری و حمایت دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگاه کشوری پژوهش در تاریخ پزشکی در شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار کارگاه سه‌روزه کشوری پژوهش در تاریخ پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران و با همکاری و حمایت دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگاه کشوری پژوهش در تاریخ پزشکی در شیراز آغاز به کار کرد.

در این کارگاه که به میزبانی مجتمع ولایت شیراز در حال برگزاری است، به مدت سه روز، استادانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و تهران و نیز دانشگاه شیراز به دانشجویان پذیرفته‌شده برای شرکت در این دوره کارگاه، به تدریس در حوزه پژوهش در تاریخ پزشکی می‌پردازند.

این شرکت‌کنندگان دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تاریخ پزشکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور هستند.

دبیر کارگاه و مدیر دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران این برنامه را گامی در راستای توانمندسازی پژوهشی دانشجویان تاریخ پزشکی برشمرد.

آرمان زرگران تاریخ پزشکی را توانمندی ارزشمندی در ارتقای پژوهش کشور قلمداد کرد و پژوهش در این حوزه را با هزینه‌های اندک موجب بازشناخت هویت ملی در حیطه علوم پزشکی و نشر آن در حوزه بین‌المللی دانست که از قابلیت‌های مهم آن چاپ مقاله‌های فاخر منتج از پژوهش‌های بنیادی در این رشته در مجلات معتبر بین‌المللی است.

وی ازجمله نتایج چشمگیر موفقیت‌های علمی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران به چاپ بیش از 160 مقاله در مجله‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این گوشه‌ای از به‌کارگیری این توانمندی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

دبیر این کارگاه آموزشی، از برگزاری نشست مدیران گروه‌های تاریخ پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی ایران، امروز هجدهم آذرماه جاری و در حاشیه این کارگاه خبر داد.

انتهای پیام/2448/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول