اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

تبریز 2018 نیازمند فکرهای خلاق و نو است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی سربلندی در تبریز 2018 را در گرو وجود فکرهای خلاق و نو عنوان کرد.

تبریز 2018 نیازمند فکرهای خلاق و نو است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار در جمع دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با اشاره به طرح تبریز 2018 اظهار داشت: باید اتفاقات جدید برای این رویداد مهم به دست شما دانشجویان این حوزه برای توسعه صنعت گردشگری استان رقم بخورد.

وی در ادامه گفت: دانشجویان جهانگردی و گردشگری باید به سمتی حرکت کنند که آموخته‌های خود را به صورت علمی در ساختار اجرایی پیاده‌سازی کنند.

آبدار گفت: نیاز حال حاضر استان و به خصوص تبریز گذر از رفتارهای سنتی به سوی استانداردها برای تحقق توسعه گردشگری است که این امر حضور فعال فکرهای خلاق و نو را می‌طلبد.

وی از دانشجویان این حوزه خواست تا در عرصه گردشگری با یادگیری زبان‌های بین‌المللی در ایجاد ارتباط طبق دانش‌های روز، به منظور معرفی تبریز در سطح جهانی توانمندتر حرکت کنند.

آبدار گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه تبریز نیز، این دانشگاه در مسیر معرفی تبریز 2018، با برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و بین‌المللی حضور فعال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تاکید کرد: دانشجویان رشته گردشگری برای عملی کردن آموخته‌های خود، در قالب دوره های کارآموزی باید در محیط های اجرایی نظیر موسسات گردشگری قرار گیرند تا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه باشند تا در نهایت به یک نگاه درست و دقیق دست یابند.

وی در خاتمه یادآور شد: این اداره کل در راستای رونق صنعت گردشگری استان و تبریز 2018 از تمام طرح‌های خلاق و نو استقبال می‌کند.

انتهای پیام/60002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول