اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

برخی دستگاه‌های اجرایی دغدغه‌ای برای جوانان ندارند

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی مانند متولیان مسکن دغدغه‌ای برای جوانان ندارند گفت: نبود متولیان مسکن در استان نشان می‌دهد مسؤولان کاملا بی‌تفاوت به این جلسات برخورد می‌کنند.

برخی دستگاه‌های اجرایی دغدغه‌ای برای جوانان ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: کشورما جزو کشورهایی به شمار می رود که از نیروی جوان نسبتا مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروی جوان ظرفیت بسیار مناسبی را برای پیشرفت و توسعه فراهم می‌کند گفت: برای محقق شدن این امر باید سرمایه گذاری لازم و امکانات متناسب با فضای جوان در جامعه ایجاد کرد که متاسفانه در خوزستان این امر محقق نشده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پیگیری امور جوانان نیازمند این است که جلسات مربوط به این قشر تاثیرگذار، با دغدغه بیشتری برگزار شوند و تلاش برای ساماندهی امور جوانان باید با جدیت بیشتر انجام شود.

شریعتی با تاکید اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با امور جوانان باید به صورت فعال در این جلسات حضور داشته باشند گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌های مرتبط با جوانان مانند دانشگاه‌ها و شهرداری اهمیت کمتری به این جلسات دارند و از آن بعنوان کارگروه دست دوم یاد می‌کنند با این حرف به نظر می‌رسد دغدغه برای جوانان ندارند.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز جوانان است اظهار داشت: نبود متولیان مسکن در استان نشان می‌دهد مسؤولان کاملا بی تفاوت به این جلسات برخورد می‌کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه جوانان از مسئولان انتظار حل مشکل را دارند خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در این جلسات حضور نداشته‌اند به صورت کتبی دلایل عدم حضور خود را به معاونت سیاسی استانداری اعلام کنند، عدم حضور قابل توجیه نیست.

شریعتی با طرح این سؤال مبنی بر اینکه آیا جوانان احساس انجام کار از سوی ادارات و سازمان‌ها را دارند؟ گفت: باید شرایط رشد و تعالی در جامعه برای جوانان ایجاد شود، از جوانان و سازمان‌های مردم نهاد برای ارائه طرح‌ها و پیشنهادات خود دعوت شود و از افکار مختلف جوانان که قطعا پرمحتوا هستند استفاده شود.
وی با بیان اینکه حضور جوانان در فعالیت‌ها و کارهای اجرایی باعث تغییر مثبت در نظام اجتماعی می‌شود عنوان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی به صورت فعالانه با طرح پیشنهادات و طرح‌های خود زمینه حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم کنند.

همچنین علی حسین حسین‌زاده سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این جلسه گفت: مشکلات را همه می‌دانند و راه حل‌های مشکلات نیز موجود است، مشکل اصلی عدم موفقیت، درگیر بودن برخی سازمان‌ها و ادارات به حاشیه بیشتر از متن کار است.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات باید در سریعتر و بهتر اجرا شدن مصوبات کمک کند، باید به نحوی فعالیت‌ها انجام شود که رضایت اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ای بین بانک مسکن و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص ارائه تسهیلات بانکی به جوانان به امضا رسید.  

انتهای پیام/2329/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول