اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس:

امنیت امروز ایران مدیون پیوند میان مردم و رهبری است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس گفت: امنیت امروز ایران مدیون پیوند عمیق میان مردم و رهبری است که سد هر توطئه‌ای علیه ملت ایران شده است.

امنیت امروز ایران مدیون پیوند میان مردم و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام امید درویشی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بندرعباس اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در دل‌ها امید و نشاط و سرزندگی می‌نشاند و ما را برای یک مبارزه بزرگ در راه استقلال و عزت کشور مصمم می‌کند چرا که دفاع همچنان باقی است و اراده ملت ایران نیز در دفاع از کیان خود پابرجاست.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدای استان هرمزگان و شهدای مناطق مختلف کشورمان و وجود فصل مشترکی در میان همه آنها با موضوع ولایت‌فقیه، افزود: در همه وصایای شهدا به ما تبعیت از رهبری مورد تأکید قرار گرفته است و این بدان معنی‌ است که باید بصیرت خودمان را بیش از هر زمان دیگری حفظ کنیم و در خط ولایت به پیش برویم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس عنوان کرد: اگر امروز ملت ایران در برابر دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قد علم کرده است بواسطه اراده و عزم بلندی است که ملت ایران از خود در طول چند دهه اخیر نشان داده و محکم و استوار در حمایت از قوای مسلح خود قرار داشته است.

درویشی ادامه داد: بیش از 5 سال است که در سطح منطقه با راه‌ انداختن جریان‌های تروریستی و حمایت سنگین مالی و نظامی از آنها سعی دارند تا جریان مقاومت را که با محوریت ایران در جریان است، نابود کنند اما امروز خودشان به قدرت ملت ایران اذعان دارند و می‌دانند که در این راه شکست خورده‌اند.

وی گفت: توطئه‌های دشمنان پایانی ندارد اما بصیرت ملت ایران نیز محدودیتی ندارد و لذا ملتی که فرزندان خویش را در حال عزت و اقتدار ایران و اسلام نثار می‌کند را هیچ قدرتی قادر به غلبه نیست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس تصریح کرد: بسیج سرباز ولایت است و هر جا که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دهند، بسیج مقتدرانه حاضر خواهد شد و مأموریت خویش را با قدرت ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/3264/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول