اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق سنندج:

اعضای باند سرقت ترانس و تجهیزات برقی در سنندج دستگیر شدند

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج از دستگیری سارقان ترانس و تاسیسات الکتریکی دکل‌های مخابراتی، چاه‌های آب کشاورزی و شرکت‌های خصوصی در جاده‌های منتهی به شهر خبر داد.

اعضای باند سرقت ترانس و تجهیزات برقی در سنندج دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرسول ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت چندین فقره ترانس در مسیر جاده‌های خروجی شهر که در چندماه گذشته صورت گرفت، بلافاصله موضوع در کمیسیون پیگیری سرقت شهرستان مطرح  و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ارزیابی مستندات و اقدامات جانبی واحد حراست و فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس پلیس آگاهی پنج نفر از سارقین در یک اقدام هماهنگ و غافلگیرانه در حین ارتکاب جرم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

ملکی با بیان اینکه متهمین به سرقت چهار دستگاه ترانسفورماتور و خسارتی در حدود 600 میلیون ریال به شبکه برق اعتراف کردند، اظهار داشت: با طرح شکایت این مدیریت مبنی بر تخریب شبکه برق، پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده شده و در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه  شبکه‌های برق جزء اموال عمومی به شمار می‌روند خاطرنشان کرد: هرگونه آسیب و سوء استفاده از آن اعم از سرقت سیم و تجهیزات و برقراری انشعابات غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه‌گیری به عنوان جرم پیگرد قانونی در پی‌دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در پایان از شهروندان شهرستان سنندج درخواست کرد: به محض مشاهده هر گونه سوء استفاده از شبکه‌های برق و یا برقراری انشعابات غیرمجاز را با شماره تلفن 121  به مرکز عملیات و اتفاقات برق و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/79002/خ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول